Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 23:10:53 följande:
    Jag har bf 27:e Maj och lär filéas upp en vecka innan. Nej jag har inget bälte testade ett förra graviditeten men tyckte inte det hjälpte. Min ångest rör till störst del förlossningen och tiden efter den men även ekonomi och lite annat tjafs.
    Vad är du rädd för angående förlossningen?
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 23:27:03 följande:
    Ja du... Vart ska jag börja? hade en fruktansvärd förlossning sist som efter typ 2dygn slutade i ett akutsintt hade snittskräck så jag vägrade snitt så länge som möjligt. Själva upplevelsen att bli uppskren och genomgå en stor bukoperation i vaket tillstånd var till och med mycket värre än vad jag med min fobi kunnat föreställa mig. Eftersom jag fruktar ett liknade förlopp dvs en avslutning på slaktbänken i vaket tillstånd så ska jag snittas men vara sövd. Är ändå rädd vill egentligen inte alls bli uppskuren. Upplever att allt i min kropp magen, tarmar, livmoder förändrats sedan förra snittet. Har kanske ihopväxningar en nerv skars kanske av har haft en hel del smärtor.
    Jag förstår din rädsla för snitt, jag själv tycker det var hemskt att bli snittad. Vill aldrig göra om det.
    Skönt iaf att du får vara sövd om det är det du vill.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 23:36:34 följande:
    Finns inget annat alternativ för mig och efter läkarsamtalet så känner jag mig lugnare. Läkaren sa att det inte är någon egentlig fara för barnet vid sövning utan det är störst fara för modern. har ju fått höra så mycket om att sövning är att riskera barnets liv
    Det enda jag har hört är att sövning alltid är en risk för patienten, alltså du.
    Det är svårt att sluta oroa sig, men det blir nog bra till slut.
  • Schnooglewookiemush

Jag ska förnya mig. Har bytt ut min 8 år gamla msnadress/mail, och ska hitta på ett nytt nick på de sidor jag hänger på. Inte här dock.

• Schnooglewookiemush
    Ökänd skrev 2010-03-16 18:21:14 följande:
    Man ska ge fan i att ge ut msn på porrsiter flicka lilla.
    I mina tidiga tonårsår så var min hobby att snacka med snuskgubbar på msn = många snuskgubbar på kontaktlistan.
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2010-03-18 14:12:57 följande:
    borrat för langt in i öronen?
    Packat upp en massa grejer, sorterat och packat ner igen.
Svar på tråden The return of the Lolilla