Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-03-04 22:45:03 följande:
    Ålstryparn?
    *fnissar* Den var riktigt bra!

Misstänker att Tomme kommer få dela sängen med en ettrig liten sak i natt

SimplyTheBest skrev 2010-03-04 22:53:44 följande:
    Passar på att säga god natt till alla nu då
    Nattisnatt!
    M C skrev 2010-03-05 08:44:25 följande:
    Var glad att ni har ett syfte med livet. Plugga, skaffa jobb och leva liksom. Idag har jag en sån där baksmälla som kommer även fast jag inte druckit. Har jordens huvudvärk och ont i käken - undrar om det hänger ihop?
    Sugit kuk hela natten?
    2timearound skrev 2010-03-05 09:14:41 följande:
    *frustar* Vad skönt att du fick tråden på banan igen. Såg ut som att den höll på att kantra i någon slimig pool av ömhet och medlidande där ett tag.......
    Ja sånt är faktiskt läskigt så här på morgonkvisten.
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-05 09:22:19 följande:
    Men fan Nicket, du ska inte tro att du är på nåt sätt bättre än oss bara för att du är gravid, och låtsas som att du är för "fin och viktig" för att sitta här i tråden och förgylla våra dagar Din inaktivitet på sista tiden är skamligt uppenbar
    Mäh jag måste faktiskt ligga på en divan och låta mina grekiska nakna inoljade manliga tjänare passa upp på mig!!!!
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-05 09:25:57 följande:
    Då har jag bara en fråga: Varför i helvete har du inte bjudit in mig att ta del av det?
    Har ju bara 4stycken...

Fan jag har ångest
    (Observera att det är helt ok att ömka och vara trevlig emot trådens höggravida stackars våp)

Ska nu strax iväg och bada på sjukhuset, sjukgymnastik för gravida valar typ. Har magknip nu och kommer säkert bli så där fantastiskt skinödig i vattnet.

*suckar*
    Mina ben är vita blåådriga rödkliade och håriga. Sist jag rakade mina ben och gick ned i en bassäng så fick jag en svinjobbig allergisk reaktion så nu entrar jag sjukusets bassäng som en hybrid mellan apa och val.

Svar på tråden The return of the Lolilla