Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-04-06 16:54:00 följande:
    Är det något nytt att folk luktar fiski puppan? Känns som att biologin inte var så välbesökt som skolan kräver. Fitta ska lukta fitta och ingen jävla sommaräng!
    Haha, jag höll i ett stort seminarie för tjejer 14-16 år, invandrartjejer och svenska tjejer, pga att de hade stora problem med varandra i den skolan jag jobbade på. Detta blev vårt mantra efter två dagar: Mutta skall lukta mutta
    (Pga att det, vid samma tid, uppkom trosskydd med deo-funktion, så jävla sjukt!)
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-04-06 16:58:39 följande:
    Det har blivit vidrigt där faktiskt. För ett år sedan vågade man klicka sig in där men nu är det värre än värst! Det är rövknull, kissex och desperatraggning på hög nivå. Killar som uppmanar till kontakt och har bilder på sin penis i eregerat tillstånd, visserligen med kalsonger på men ändå, bland sina bilder i pressen.
    Qken?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-06 16:59:03 följande:
    Tycker det luktar gott jag...........
    Jag tror dig, fru Fearingbodilyfunctionsmorethandeath
  • Jazza
    M C skrev 2010-04-06 17:00:42 följande:
    Men du luktar höna hoppas jag, man förstör den med tvål och sånt.Alltså, renlighet, vanlig jävla renlighet, är inte samma sak som att det inte ska lukta alls. En del får ju nippran med tvål och det blir etter värre med tvål. En del får inte lära sig att ducha/städa kisseriet varje dag ens, de stinker fan dö fisk.Men hur svårt ska det vara liksom? *pekar på lukttråden* Så illa är det inte om du har grepp om vanlig hygien! Antingen har hon fått en sned syn på hur det ska vara eller så har hon inte grepp om vanlig hygien.*hmpf*
    Hon har bakteriell vaginos, dumjäveln... Frågan är varför man inte uppsöker en gynmottagning?? Suck
  • Jazza
    M C skrev 2010-04-06 17:02:23 följande:
    Hahahahaha, du ser! Seriöst, finns det trosskydd med deofunktion? *rusar till affären*
    Nej, du får inte köpa det... de är parfymerade och det är farligt för dig! Gå inte i den fällan, för fan!
    *på barrikaderna mot konsumtionshets av överflödiga, kvinnorelaterade hygienartiklar, som inte vill annat än att få tjejer att känna sig äcklade av sina underliv*
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-04-06 17:06:28 följande:
    I amerika har de duschpåsar som de stoppar upp och sköljer ur slidan med innan samlag, det är hot shit bland tonårstjejerna. *nickar*
    Fy fan, vad vidrigt....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-06 17:08:37 följande:
    Och de är fyllda med vinäger. Kallas en "dousch". 
    Nee?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-06 17:12:01 följande:
    Joo. En av mina kompisar var utbytesttudent back in the day. När hon kom fram till Alabama frågade de henne vad hon ville göra, då svarade hon att hon gärna tog en dousch.............. det var kul.
    OMFG
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-06 17:14:42 följande:
    Fan vad upprörda de är nu de äckliga små grisarna...........
    Jag tycker ni är stygga...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-06 17:16:01 följande:
    vaffödådå? Vill du kissa på Mfern?
    Nej, det är nog inte riktigt min grej, men det rör mig inte i ryggen om andra gör det. Men håller med Mariohn om att de borde rensa galleriet innan...
Svar på tråden The return of the Lolilla