• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-30 23:35:02 följande:
    *dör*
    *känner mig utanför*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-30 23:43:29 följande:
    MC, jag pillar för glatta livet men den är stor som en jordgubbe ungefär. Nu tar jag min onda röv och kryper i säng. Kramizzzz......
    *upprepar*
    Mycker barnolja, *lägger till slappna av* peta tillbaka.

Gå och lägg dig du, men med lite skrik och ont hade du kunnat vakna upp imorgon utan H.

Äh fy fan, jag får fan ont bara av att prata om det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-30 23:42:28 följande:
    Vad som än kommer fram, så tro inte på utviket! Hon är ond. OND.
    Nähä?
  • M C
    mumbuulu skrev 2010-05-01 00:05:51 följande:
    Schhhh vi ska tydligen vara tysta här nu!! 
    ´*sjunger tvärhögt gamla jazzdängor*

Jag skulle vilja sjunga sånt. Jag är fan bra på skiten med. *arg* Jag vill sjunga Ella och Sinatra!
  • M C
    mumbuulu skrev 2010-05-01 00:08:58 följande:
    Du kommer på festen? 
    Kan du fethajja.
    Å jag ljuger aldrig om sånt här.{#lang_emotions_kiss}

Min bästa är en skiva som jag fan grät över när jag loosade; ellas bästa live. Men Internett är BÄST. Jag har den tillbaka!{#lang_emotions_sealed}*ylar med i angel eyes*

Nu är det Michael Buble som går, han är mer i min ålder. *harkel* Han är född samma år som jag. Men satan i gatan vilka låtar han rotar fram!{#lang_emotions_heart}
  • M C

*hasar in med joooooordens huvudvärk*

Jag visste inte att man får ont i pallet av skumpa! Har aldrig någonsin druckit mer än ett glas, vi brukar alltid dela med oss av vår skumpa så det blir aldrig mer till mig. Men igår var vi ensamma och hade en hel flaska (brukar bara köra halvflaskor när vi är ensamma) så jag drack. 2,5 glas. Gubben 1,5 glas. Vi vaknade med huvudvärken från helvete! Jag har tills nu ätit 4 alvedon och en ipren, det går bara inte över! Är inte bakis eller nåt, har bara en jävelusisk huvudvärk.
    Vi drack ju annat med, men inga mängder. Inte så det skulle motsvara den här fruktansvärda bongotrumman.

Gästerna kommer vid tre, ska helst städa hela huset tills dess. Gubben är ute och spikar det sista på ramen till altanen som ska lyftas tillbaka mha gästerna. Fy fan, det här blir inte bra!{#lang_emotions_frown}

Ser att ni gillar Michael! Bra!{#lang_emotions_heart}

• M C
    2timearound skrev 2010-05-01 11:26:35 följande:
    Ont, men bättre än igår. Tror jag. Jag vaknade i natt och hade fruktansvärt ont och då tyckte jag jävligt synd om mig själv.Jättemysigt med frukost på sängen men ungarna fattar inte riktigt det där med att man måste vara lite extra försiktig och så....... MC, allt roligt har ett pris.
    Stackars tvåan...
    Det är jättesynd om dig.

Det är synd om Jazzan med.
    Det är inte ett dugg synd om mig. Nu är värken borta, nu ska jag städa eller nåt.

Kram på er gullhönor, krya på er!
  • M C

Nu har mina gäster gått hem, de stannar alltid så länge att det blir löjligt. Soprent på mat, godis överallt, chips på golvet och jag är inte ens onykter.
    SOM jag har försökt.{#lang_emotions_sealed} De är supertrevliga, jag försöker få dem att flytta hit upp. Då skulle vi kunna träffas oftare, nu är det för sällan. Det är bara när vi har ork och lust. Inte så ofta alltså.{#lang_emotions_dreamer} Man måste ju ha bil för att kunna komma hit.

Konstigt att tråden lever en lördagskväll, så är det aldrig. Trevigt!

• M C
    2timearound skrev 2010-05-01 22:22:25 följande:
    Ja! Fast nu ger jag upp. Bölden och jag går och lägger oss nu. Natti natti!
    Stackars! *kramar om*
  • M C

Är du sjuk igen?

Nä nu får nui skärpa er, se till att bli friska!

Svar på tråden The return of the Lolilla