Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-02-25 14:08:40 följande:
    De växer ut som med alla hårstrån. Jag har ett under hakan som är väldigt intressant. Även et under örat som man kan skratta åt. Men värst är (från början endast ett som ådrog sig beundran från maken) de horder av 2-3cm långa ögonbrynshår jag har! Om tio år kommer jag se ut som farfar! (tänk uggla).Sen har jag startat en tråd.www.familjeliv.se/Forum-5-98/m51016059.html
    förövrigt var asikterna korkade!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-02-25 14:17:19 följande:
    NEJ FYYY!  Vad hemskt! Det ville du dela med oss?
    jaaaa. *skratar hysteriskt*
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-25 14:21:17 följande:
    Alltså, jag kunde inte skriva där, jag skrattade bara!
    jag skrattar fortfarande hysteriskt. tarana bara rinner..
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-25 14:21:48 följande:
    *kram*Jag tycker du är smart!
    du är söt!
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-25 14:23:54 följande:
    Glömde: i den tråden du länkade så var det angel som jag inte stog ut att läsa. Med dig har jag "lärt" mig hur jag ska göra, du och flera som är dyslexiker skriver på ungefär samma sätt. Man får liksom läsa i "förbifarten" så går det. Men när allting är rättstavat och det bara är punkterna och d:na då blir jag tossig.
    vet! och jag tar inte als det illa vid mig!
    saker som jag blir sur över är när det ska skiljas pa "riktiga " dyslektiker och folk som stavar illa och dessutom när folk tror att den som stavar illa är korkad.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-02-25 14:27:29 följande:
    Jag är alltid så efter! Se mig som er lilla retard! 
    det är det ju jag som är... *morrar*
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-25 14:51:08 följande:
    Ja, då tycker vi lika. Helt otippat.Som jag ser det så har de som är korkade ett alldeles eget språk, skillt från dyslexi och lättja. Men det är fyllt av felstavningar! Det ska man inte sticka under stol med, men det är en sak till med jubelåsnorna: det kryllar av blinkade apps och rullande smajlis bland orden, som om bokstäverna inte räcker till. Gah! Som på AWs forum, jag fick fan epelepsi där! Och mina skolkamrater från ungdommen, deras FBsidor... När 90% av det skrivna renderas av appsens egna kod, då är det nåt skumt.
    mc hon tror att hon ser vem som har dyselexi och inte.. sant gjör mig tokig tror dom pa sant.. jag gissar att svensklärare skulle fa ge diagnoser i sa fall .. bit henne at mig är du snäll
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-25 14:56:03 följande:
    Hon som i Angel? Eller hon som i MC som är gift med en?Men jag biter gärna henne, hon hade rätt jobbig attityd.
    just d.
Svar på tråden The return of the Lolilla