Inlägg från: Der Ficker |Visa alla inlägg
  • Der Ficker

The return of the Lolilla

Jag förstår mig inte på iphones, vad är grejen? Och varför pratar man inte längre om sin mobil, utan om sin iphone?
    Jag går ju inte runt och säger "nu ska jag ringa med min nokia *vadnuänmodellenhette*, vänta lite"

• Der Ficker

Satan, jag somnade i soffan i en timme, så nu lär jag ju sitta vaken hela natten igen

• Der Ficker

Jag vet att ni skabbiga skator endast läter Hänt extra, svensk damtidning och aftonbladet, men OM någon av er mot förmodan skulle ha hört talas om nån sorglig bok man gråter till så tipsa mig gärna!

PS, det får inte handla om typ en persons vänskap till sin hund eller nåt sånt skit.

• Der Ficker
    2timearound skrev 2010-09-14 21:30:45 följande:
    Jag har en, men jag är inte säker på att den skulle beröra dig lika personligt som den gjorde mig. Av två skäl, jag har förlorat min mamma och jag har en dotter. För det är lite det boken handlar om.

"min bästa väns dotter" av Dorothy Koomson. Den innehåller även en lite löjlig kärlekshistoria men jag försökte se förbi den och fokusera på bokens verkliga innehåll.

Annars rekommenderar jag  "Grottbjörnens Folk" Härligt underbart snusk!
    Fast, jag har inte förlorat en syster men gråter ändå floder när jag läser om böcker som handlar om sådant! Tack för tipset.
  • Der Ficker

Idag när jag handlade så såg jag en ganska ful unge i mataffären, hon hade en såndär mini-kundvagn för barn, som hon körde på mig med hela tiden och bara skrattade

• Der Ficker
    2timearound skrev 2010-09-14 23:15:46 följande:
    Så eg var hon inte ful utan mer elak?
    Hon var nog ganska ful med. Jätteblek, ansiktet osymmetriskt på nåt sätt, lite vindögd och så. Typ 2-5 år gammal.
  • Der Ficker
    2timearound skrev 2010-09-14 23:18:13 följande:
    Det var nog du som var på dåligt humör bara. barnhatare. *viskar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

Jag blev naturligtvis på dåligt humör när ungen med avsikt körde in sin kundvagn i vaderna på mig.
  • Der Ficker

Första gången trodde jag ju det var ett misstag och log bara och sa "ojdå!", sen följande gånger tittade jag med en förvånad irriterad blick, till slut sa jag högt och argt "men SLUTA, det gör ONT" så alla i mejeriavdelningen hörde. Då såg föräldrarna sura ut, men tog iallafall bort ungen.

• Der Ficker
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 23:20:26 följande:
    Säkert FAS hur såg mamman ut?
    jag såg henne bara bakifrån, blont kort hår, lite fjortiskläder men inte helt wt. ganska normal tror jag.
  • Der Ficker
    Der Ficker skrev 2010-09-14 23:21:35 följande:
    jag såg henne bara bakifrån, blont kort hår, lite fjortiskläder men inte helt wt. ganska normal tror jag.
    Pappan däremot var ful och lönnfet i fejjan iallafall
Svar på tråden The return of the Lolilla