The return of the Lolilla
Jag förstår mig inte på iphones, vad är grejen? Och varför pratar man inte längre om sin mobil, utan om sin iphone?
Jag går ju inte runt och säger "nu ska jag ringa med min nokia *vadnuänmodellenhette*, vänta lite"
Jag förstår mig inte på iphones, vad är grejen? Och varför pratar man inte längre om sin mobil, utan om sin iphone?
Jag går ju inte runt och säger "nu ska jag ringa med min nokia *vadnuänmodellenhette*, vänta lite"
Satan, jag somnade i soffan i en timme, så nu lär jag ju sitta vaken hela natten igen
Jag vet att ni skabbiga skator endast läter Hänt extra, svensk damtidning och aftonbladet, men OM någon av er mot förmodan skulle ha hört talas om nån sorglig bok man gråter till så tipsa mig gärna!
PS, det får inte handla om typ en persons vänskap till sin hund eller nåt sånt skit.
Idag när jag handlade så såg jag en ganska ful unge i mataffären, hon hade en såndär mini-kundvagn för barn, som hon körde på mig med hela tiden och bara skrattade
Första gången trodde jag ju det var ett misstag och log bara och sa "ojdå!", sen följande gånger tittade jag med en förvånad irriterad blick, till slut sa jag högt och argt "men SLUTA, det gör ONT" så alla i mejeriavdelningen hörde. Då såg föräldrarna sura ut, men tog iallafall bort ungen.