Inlägg från: Naoko |Visa alla inlägg
  • Naoko

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-12-16 22:50:12 följande:
    Varför skrek du åt din chef? Skrek du fitta? *pleeease*
    Inga fittor, mer "unacceptable", tänk dig  mina hetsigare fl-inlägg med en hög, snabb och irriterad röst. 
  • Naoko
    Jazza skrev 2010-12-16 22:49:45 följande:
    Ja, jättekul. Jag saknar dem som fan (henne mest, dårå) och det är skitkul när de kommer, de är enkla gäster osv, så det skall bli jättemysigt.
    Av någon orsak brukar människor man klaffar totalt med vara enkla gäster. 
  • Naoko

Fan, tror jag bör förklara mig lite för min troligen blivande chef imorgon.  

• Naoko
    Jazza skrev 2010-12-16 22:58:31 följande:
    snark
    Bra att du reagerar så, hoppas att du inte är ensam om det  
  • Naoko
    Jazza skrev 2010-12-16 23:00:40 följande:
    Jag har så svårt att tro att vad du själv definierar som minsta känsloyttring, uppfattas så av någon annan människa
    Nja, jag var ganska arg. Och jag kan ha sagt något jag ångrar lite men bara lite. 
  • Naoko
    Jazza skrev 2010-12-16 23:06:18 följande:
    Bara du inte sa fitta eller sparkade honom på ballen, så tycker jag du klarade det bra
    Bara mentalt, det är svårt att sparka ballar via telefon! 
  • Naoko
    Blygdläppen skrev 2010-12-17 09:34:51 följande:
    Jag vet inte riktigt varför, men jag retar mig nåt oerhört på denna patetiske jävel:
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m56189094.html
    Det skulle kunna ha något att göra med att vad han innerst inne vill säga är att han vill ha en kvinna som är underdånig och ser upp till honom och som inte är det minsta intresserad av att han lever upp till den mask av jämställdhetstänkande han försöker visa upp och att han för att få detta vill hitta någon som är i en tillräckligt utsatt situation för att stanna hos honom.
  • Naoko
    lokisse skrev 2010-12-17 16:12:07 följande:
    yyyyyyyyyyyyyylllllllll
    Hur är det fatt? 
Svar på tråden The return of the Lolilla