Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

sovtöntar!

Goderafton sötpinglor!
    Kollar på idol och kan meddela att Jay och Linea är jävligt bra ja å så är Weise kul

*blänger runt*
    Fan känner mig helt efter och saknar er.SkrikandesHjärtaDöd{#emotions_dlg.flower}

lokisse skrev 2010-10-18 15:38:52 följande:
    *pussar i nacken*
    *myser*

Men va fan jag kan inte posta

Jazza skrev 2010-10-18 15:43:50 följande:

Välkommen hem, har saknat dig livet här i trån suger hästpung, Tvåan behöver någon att se upp till och utan dig härjar den lilla skökan fritt !
    Förstår att det har varit tufft och jag ska försöka skärpa mig. Har faktiskt till och med saknat dig!!
    2timearound skrev 2010-10-18 15:48:06 följande:
    Varför håller du dig borta då? *mystified*
    Tidsbrist. Lillans dagis har stängt och med två monster på heltid blir det mesta av min nättid på fl.
    Jolly Bob skrev 2010-10-18 15:50:30 följande:
    Pussar på ett helt annat ställe.
    Åh!Kyss 
    Der Ficker skrev 2010-10-18 16:20:07 följande:
    www.dinmus.com/
    Amen fan va läskigt det är med folks underliv. Visst vi är alla vackra och man ska vara stolt jada jada...
    *äckelryser*
    Men det är fint å se att du ändå gillar din fitta trots att den ser lute ehh speciell ut. *stolt över dig*

*plågas av minnen*

Fan jag ser visserligen ut som ett fult finskt finntroll men det till trots så har jag väldigt lätt att haka upp mig på folks lyten.

Dvärgar och amputerade människor skrämmer mig  neurosedynskadade borde låsas in på institutioner och jag stördes hela jävla mellanstadiet över att i omklädningsrummet ibland behöva skymta en klasskamrats extremt stora och knepigt utputandes underliv.

Apropå dvärgskräck hur är Jazzan irl?

Svar på tråden The return of the Lolilla