Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2011-08-24 21:40:40 följande:
    Då så - du får en liveversion: 
    ">

oj...

men jag tycker om dig!
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-08-25 21:49:34 följande:
    Simbatråden är den sjukaste trådutveckling jag sett på länge
    JAHA
  • knisse
    etanol skrev 2011-08-25 21:57:31 följande:
    Meh...ajje...sprutor....

Helloooo allaaaa gladaaaa...ni eeee juuu snygaaagaaa....*däckar*
    jag vill oksa ha en san spruta. jag fick just en hjärtinfarkt och dog. mina barn välte just en garderob över sig. jag är helt skakis. barnen mar hur bra som hels dom blev bara rädda. dom hadde tur och hade öpnat garderobsdörren och blev likssom bara instängda i en lada sa att säga. jag slängde undan garderoben som flög at fanders och hög en unge under var arm och rusade mot säkerheten i soffan. sen när jag kollat att allt var bra och ingen var skadad eller platt eller nagot annat försökte jag resa garderoben och mislyckades fatalt (och jag är ganska stark) den väger eländigt mycke. i morgon skruvar jag fast den i väggen
  • knisse
    Midka skrev 2011-08-25 22:08:01 följande:
    Oh my gooood!!!
    Stackars dig! Fy vad hemskt att se de små bara försvinna och sen den där mikrosekunden när allt är tyst.... *kräks lite av rädsla* Hemskt!!!
    Skönt att det gick bra! 
    exakt sa.

tror du att det finns vaderade helkropps hjälmar att pula in dom i till dom blir stora och förnunftiga?

jag kommer nog att grata i badet av paniklättnad när dom sover i kväll
  • knisse
    etanol skrev 2011-08-25 22:14:51 följande:
    Men herregud knisse!

Ta det lugnt (så lätt att säga) Fyfan vilken upplevelse, dom säger man blir urstark i vissa situationer, det här var visst en sån.

Skönt att det gick bra!
    jag märkte inte att skapet var det minsta tungt jag bara, flyttade pa det.
  • knisse

tack för stöd! nu tänker jag ga och sno ihop mig till en boll i badet och bli lung och fin igen. vi syns i morgon mina snofflorSolig

• knisse

god morgon mina snofflor! tack för att ni fins! jag tycker sa mycke om er!
    i dag är allt bra igen och mitt behov av att skydda mina barn mot allt ont har gatt tillbaka till normal stadie jag har sovigt med en i varje armhala sa jag var tvungen att bada dom i morse annars hade det samlats flugor om deras huven.

• knisse
    Ökänd skrev 2011-08-26 14:59:10 följande:
    Tror jag skulle bli frestad ändå... Allt känns plötsligt lockande i livet just nu. Är säker på att en psykolog skulle skrocka förtjust över det mänskliga psykets simpla förutsägbarhet.

• knisse
    Ökänd skrev 2011-08-26 17:40:28 följande:
    Nej.
    ??
  • knisse
    Midka skrev 2011-08-26 18:42:51 följande:
    knisse skrev 2011-08-26 17:49:04 följande:
    ??
    Guuu så ni tjatar hål i huvudet på mig!  Skrikandes
    kikar in och kollar efter inehall*
Svar på tråden The return of the Lolilla