Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Förra vintern hade vi fest i torson och då var det en såndär bimbokärring som stod i receptionen och var full och gapade om att vi var snorungar som inte borde få hyra festvåningen. Hon dravlade och dravlade tills personalen berättade för henne att "du...du bor faktiskt inte här" sedan fick hon gå därifrån :´) Hon borde varit med. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 22:07:02 följande:
    *fnissar*

Nu har Anonym "ringmuskeln" kommenterat din sexnovell. Tänkte du kanske var intresserad. Drömmer 
    Tack
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 22:09:01 följande:
    Det verkar finnas en del........löst folk i dina krokar.
    I malmö ja. Massor. 
  • Mariohn

Världens porrmail damp precis ner i min inbox...med väldigt märkliga textstycken

"Jag längtar efter att få stå framför dig och se din vita blus spänna över bysten. Att få knäppa upp knapparna. Att få koncentrera mig för att överhuvudtaget kunna knäppa upp knapparna. Att be dig vända dig om så att jag kan knäppa upp BH:n och befria dina bröst."

Är det mig han är ute efter eller är han bara skitsugen på att knäppa upp saker?

• Mariohn

"Att få ligga tätt omslingrade och bara hämta andan. Att jag har min kuk kvar inne i dig och känna hur den sakta krymper ihop och slutligen trillar ut ur ditt varma fuktiga sköte. Att få smeka din rygg, din midja, din mage, dina bröst och hela tiden känna hettan i din hud. Att få nojsa med dig och kyssa dig i nacken. Längtar efter att få älska med dig – att få älska med dig länge och väl."

Är det bara jag som känner att den där sista delen kanske var....mja.. 

• Mariohn

"känna hur den sakta krymper ihop och slutligen trillar ut ur ditt varma fuktiga sköte"...ju mer jag läser desto mer övertygad blir jag om att detta inte är något för mig.

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 22:31:25 följande:
    Vems inbox? *hysterisk*
    Vill du ha mitt mail???
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-08 22:34:58 följande:
    Var är du & snuskar dig?Förvånad
    Ingenstans det hamnade bara i min inbox! Och det fortsätter. Så spännande har FL aldrig varit. *väntar på nästa mail* 
Svar på tråden The return of the Lolilla