Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-07 11:18:34 följande:
    Jag är i Danmark ofta.
    ja men danmark är inte kontinenten...
    danmark är ett litet platt land som skulle spolas bort tillsammans med holland som aldra första länder om isen smälte. dom har konstiga matvanor äter ost som man klart kan lukta att den gat langt över bäst före och korv som är färgad med nitrat.

danmark är landet som gud glömde
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-04-07 11:28:29 följande:
    Någon mer än jag som kräks av rubriken: "Någon mer än jag som planerar att bli gravid med syskon i höst?"
    {#lang_emotions_throwup}
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-07 11:28:04 följande:
    Vad händer då med övriga delarna av Nederländerna om landskapen södra och norra Holland försvinner?
    bähä. *lipar at*
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-07 11:41:38 följande:
    Bam är från danmark. Det är jag också. Det sa en djurgårdare till mig innan han gav skall "hackaaa loss skåne från svärjjäää"  Jag menar...ja tack? 
    min styvfar fran halland brukade pa tiden da det begav sig aka ut till halandss as och träffa en massa folk och gräva...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-07 11:52:38 följande:
    Är det därför du flyttade till tyskland?
    nej nej jag tycker det var ganska cool och det är länge länge sedan nu när han var ung och rebelisk och kjörde runt med sin pontiac fierbird med flames och amerikanska flaggan pa. ungefär vid den  tiden da min ömma moder demostrerade för att usa skulle ut ur vietnamn.
    innan jag var patänkt ens och innan jag hadde en styvpappa...
    tydligen fans det en bestämd dag da smälningarna och hallandsborna träffades och grävde samanbitet och gemensamt.
  • lokisse

har ni tipps pa nagon god pasta sallad?

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-07 12:03:02 följande:
    Hahaha kan vi inte starta en sådan grupp igen? Jag vill gräva!
    gör ett utrop pa fl! säkert finns det nagon som vet nagot om det!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-07 12:07:30 följande:
    Helt ärligt. Kan FL sluta hoppa. Eller kan mitt internet sluta vara så segt!  Varje gng sidan hackar råkar jag klicka till på den där jävla förlovningsringtråden. Jag spyr rakt ut. Har gått ner fem kg sen den kom upp. 
    bäst är komentaren om den axenlbandslösa klänningen och den vita vackra svenska huden...
  • lokisse
    lokisse skrev 2010-04-06 21:06:29 följande:
    "Vet inte vad det blir för vigselring för den ska mannen köpa Denna ringen kommer då att sitta på andra handen istället för dom går inte att kombinera. Det blir silver på den andre också.Klänningen blir troligtvis axellös för han älskar min svenska vita hud "
    här är komentaren i sin fulla prakt..
Svar på tråden The return of the Lolilla