Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-24 11:42:06 följande:
    Hej snygging!

Vad vill du prata om då? Nu har den där snuskpellen Eras dragit, det vara han som började med skiten idag, så nu kan vi prata om andra saker.
    Fick du ihop en cv, eller nöjer du dig med en bild på brösten?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-11-24 12:01:54 följande:

Vad tror du min gode herre?
    Jag tror att den seriösa sidan av dig har skrivit ihop en riktig cv, men den fantiserande sidan av dig väljer en bröstbild.  :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-11-24 12:11:13 följande:
    You know me so well

Tänk vad man lär känna varandra ändå bara över massa ironiserande rader på ett anonymt internetforum. Det är intressant. Det är nog naivt av mig men jag tycker jag känner er alla ganska bra faktiskt. Vad tycker du?
    Klart man lär känna människokr en hel del på det här sättet, fast från den tiden när jag tokdejtade via nätet så insåg jag ganska snabbt att folk har en tendens att förbättra sin personlighet bakom en datorskärm. :)
  • Sven Justus
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 12:13:47 följande:
    Jag har världens snyggaste bröstvårtor. Ogillar dock ordet på svenska. Nipple låter bättre.
    Att de intima kroppsdelarna ser bra ut är ganska viktigt för dig va? :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-11-24 12:18:27 följande:
    *fniss* Har du DEJTAT på internet? Fy faan...........hur gick det egentligen? Den enda jag dejtat på internet är Jazzan och hon visade sig vara the love of my life.
    Javisst, hur mycket som helst. När jag var som djupast ner i dejtingträsket kunde jag ha upp till tre dejter på en helg. Det var som ett beroende och det handelade inte om att hitta love of my life, utan bara att kunna pricka av ytterligare ett byte.

Min fru träffade jag på nätet, på aftonbladets chat närmare bestämt.
  • Sven Justus
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 12:24:42 följande:
    Hur många brudar har du knbullat? SVARA ÄRLIGT!
    Ingen aning. Men troligtvis ngnstans mellan 15 och 25
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-11-24 12:31:11 följande:
    tappade du räkningen vid 15 redan?
    Har aldrig räknat, det var en uppskattning bara.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-11-24 12:50:29 följande:
    HA! Du är inte så erfaren i sängen då mao? Är du nåt bra ligg?
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 12:22:25 följande:
    De är små, och ljusbeige och oftast styva!
    Var det därför du flyttade till hålan där ni bor? Var kommer du ifrån ursprungligen?
    Om jag är ett bra ligg eller inte låter jag vara obesvarat. Men min fru har inte hittils uttryckt ngt missnöjd iaf, snarare tvärtom ;) Eller vänta, klart som fan jag är ett bra ligg. Jag är ett jävligt bra ligg faktiskt.

Nej, jag bodde här när "jag sprang på" min blivande fru på nätet. Sen gjorde hon den fantastiska uppoffringen och lämnade Uppsala och en mycket bra karriär på sin arbetsplats för min skull. Tog henne fem live-dejter för att ta det beslutet. Så bra är jag! :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-11-24 13:52:07 följande:
    och du kan inte minnas dom du haft sex med?
    Nej, under 20 år har det runnit mycket vatten under broarna.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-11-24 13:54:54 följande:
    Åhh vad fint du boostar ditt eget ego idag, gubben! *skål*

Jag är bara mit naturliga jag! ;)
Svar på tråden The return of the Lolilla