Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

etanol skrev 2011-08-17 21:36:16 följande:
    Säger som alla andra...orkade inte läsa heeela tråden....

Men seriöst, hur har dom fått den bilden av dig? Helt sanslöst, eftersom jag inte känner dig så bra så kommer mina tankar om det lilla jag sett, hoppas det lyser igenom vad jag menar;

Du har skinn på näsan = positivt
    Du tar ingen skit = positivt
    Du skyddar de du gillar = positivt
    Misstänker att du har bra grundvärderingar, utifrån det jag sett = positivt

Så folk är alltså provocerade av att du står upp för dig och dina vänner...FL är ett sjukt, twisted place.

Detta är FL i ett nötskal. Om man har humor, är ironisk, skämtar och har sig och gud förbjude, har egna åsikter så är man vips en mobbare. Sen kan mobbingoffren sitta och förolämpa mobbarna hejvilt med ord som amöba... det är helt okej. *insert smiley*
    etanol skrev 2011-08-17 21:36:16 följande:
    Ökänd skrev 2011-08-17 21:22:26 följande:
    Har redan sett. Du är en mobbare. Punkt.

Jag dricker kaffe. *också trött*

Jaha, fejkhäxa?   *kräver pengarna tillbaka* 
    Vilka pengar...nåt på N sa jag ju, och det står jag fast vid, N som inte är så bra för nån av er. Antingen ett namn, en plats, en händelse....Sorry, jag är inte bättre än så *bjuppar på lite Skål*

Bälgar i mig vin och funderar på N... Avvaktar och ser om du drar några mer bra kort.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    etanol skrev 2011-08-17 21:52:06 följande:
    Ja för mig såg det ut som att mobben mobbade Naoko under förutsättning att de tyckte hon var en mobbare. Alltså hur många fel finns det inte där?

Drar inga kort Lol, bara kommer till mig....å snart förväntar jag mig (vingar?) att alla antityper ska protestera...
    (klor) (fjädrar?)
    Nån som har en fågel eller fundrar på att skaffa en...Har en granne som har en...?
    Fan det här var nytt *asg* Är säkert heeelt ute å cyklar!

N...Naoko...damn...*insikt, eller tillfällighet* Nä ta det piano innan skallen värker iväg åt fel håll nu etanol...

Jag är en tvättäkta flumskalle. Jag tror på allt hokuspokus tills jag blir överbevisad.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    etanol skrev 2011-08-17 22:02:50 följande:
    Ja jag gör ju inte det...är en skeptiker...med någon jävla förmåga som inte går att förklara...snacka om att min hjärna är skruvad....*help meeee*

Lita på det. Det är all hjälp du får av mig. Lita på det, så kommer du att förstå det. Nu ska jag se Celebrttyiyty rehab.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    M C skrev 2011-08-17 22:47:44 följande:

Jag är mest arg för att inte jag var nämnd som en mobbare, jag får ju höra det jätteofta ju!

Ingen vågar.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    etanol skrev 2011-08-17 22:54:28 följande:
    JÄVLA MOBBARE!

Så, nu kan du sova gott igen.

Gnatt

Oooups...
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    M C skrev 2011-08-18 17:27:05 följande:
    Mmm, tack! Det värmde!
    Ökänd skrev 2011-08-17 22:54:46 följande:
    Ingen vågar.
    KAN ha att göra med mitt verbala slagträ i äkta mahogny...

Här på fl är det inget att vara stolt över. Verbal förmåga alltså. Sådant skall kuvas. Och anmälas, anmälas, anmälas. Alla som har verbal förmåga är "mobbbare". There I said it - du är en mobbare MC.

(nooooot)  
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Midka skrev 2011-08-20 16:21:05 följande:
    Roar dig genoma att tipsa om att kolla in youtube länken jag har längst ner i mitt inlägg...

Gilar inte youtube-länkar.

Fast den där var iofs lite nostalgi...   
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd

Zimlis skrev 2011-08-20 16:59:48 följande:
    Lagt jävla kycklingben i marinad - det ska grillas. Hängt tvätt och mina föräldrar har bestämt sej för att komma hit imorrn så nu måste jag städa lite.. knäcker en öl undertiden så ska det nog gå fint

Jolly Bob skrev 2011-08-20 17:22:40 följande:
    Fick bli en whisky istället...men tack ändå. *ställer ölen i kylen*

Jolly Bob skrev 2011-08-20 17:03:32 följande:
    Är också sugen på öl. En kall Carlsberg skulle smaka. *törstig*

Det var ett jäkla drickande på er. *avensjuk*

Och såna där jävla kycklingben skulle jag också vilja ha.   
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Zimlis skrev 2011-08-20 18:23:20 följande:
    *bjussar* Vi ska grilla dem nu och till blir det klyftpotatis och bearnaise

*dreglar*
    Krengt och på hoppad
Svar på tråden The return of the Lolilla