Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-14 21:55:17 följande:
    inte rasmus heller utan minimopsen!
    *andas ut*
  • Midka
    lokisse skrev 2010-11-14 21:57:00 följande:
    erasmus mattar vi med chokladdoppade jordgubbar och oxfille med potatisgratäng
    Men herre guuu! Jag trodde han var nöjd efter lite wiskey och en påse jordnötter.

*skakar på huvudet åt allt daltande* 
  • Midka

En man hade tillbringat natten hos en glädjeflicka. På morgonen sov hon fortfarande djupt och han kunde inte motstå ett litet hyss så han rakade av hennes buske innan han gick....

När kvinnan vaknade blev hon så förbannad att hon polisanmälde händelsen. Polisen bläddrade och slog i lagboken men hittade ingen adekvat brottsrubricering... Men tillslut hittade han en i sjöfartslagen som passade:
    "Olaga borttagande av ruska i allmän farled...."

• Midka
    Mariohnym skrev 2010-11-16 20:42:52 följande:
    Vad rolig avatar du har skaffat! Var tvungen att gå in på din sida för att se den i förstoring....

*skrattar* 
  • Midka
    Mariohnym skrev 2010-11-17 12:13:05 följande:
    Men vad är det med folk? KAN han ens göra så?Hon blir automtiskt vårdnadshavare och kan vägra skriva på några papper väl? Då får han starta en rättegång i Sverige och ingen domare i Sverige dömer att ett spädbarn ska pendla till USA och efter ett år  är det uppenbart vem barnet känner och inte känner och ja.... 
    Japp, hon kan hävda att hon inte vet vem pappan är så blir det domstol osv osv... Å andra sidan kan hon vänta ut det och hoppas att han inte drar in pengar = han kan inte komma hit. Ingen domstol i världen skulle kräva att hon sätter ungen i ett plan till USA .... (möjligen med undantag för migrationsverket då... Obestämd ).
  • Midka

Jazza:

{#emotions_dlg.flower}   Skål  {#emotions_dlg.flower}    !G R A T T I S!  {#emotions_dlg.flower}   Skål  {#emotions_dlg.flower}  

• Midka
    Mariohnym skrev 2010-11-17 12:39:47 följande:
    Jag vill också äta Har ätit en oreo och vatten
    Oreo? Vad är det?  Jag trodde du orerade tillräckligt??  Oskyldig
  • Midka

Skrattade så jag fick ont i magen av tråden med musbilderna..... 

• Midka
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 13:07:10 följande:
    Det är ett kex.
    Är det tänkt att man ska leva på den och lite vatten eller pratar vi Mariekex?
Svar på tråden The return of the Lolilla