Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-04-09 09:03:34 följande:
    Jag har jätteont i magen, precis under revbenen. Känns exakt som träningsvärk efter för många sit-ups. Men jag har inte gjort några. Vad kan det vara? Är jag döende?  Ska jag starta en tråd om det?
    du är gravid!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-04-09 09:25:42 följande:
    Lämnar er igen, måste göra mig klar inför sjukhusbesöket. Hejdå!
    ta hand om dig! och gute beserung!!{#lang_emotions_flower}
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-04-09 09:27:42 följande:
    *fnyser*Nästa förslag tack.
    du har fatt misfall?
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-04-09 09:39:26 följande:
    God morgon!Vilket underbart väder
    ja vist är det!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-09 09:48:04 följande:
    HEjSan
    har du "nyktrat" till nu eller flyger du än?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-09 10:01:05 följande:
    Jag är sjuk igen. Hade jag varit en häst hade jag blivit skjuten direkt. Mina levervärden hade inte gått ner och ovanpå allt har jag fått en allvarlig livmoderinfektion. Jag funderar på att ha en fest och fira min kropp så att den fattar att det inte är lönt att mobbas. Jag bryr mig inte! Det är den som har det svårt! Hur mår du? 
    men liten!!
    ska jag komma och sjukskötra dig?

fast det säger sig själv att levervärdena inte sjunker om du har en annan alvarlig infektion i kroppen! kroppen klarar inte att ta hand om allt pa en gang och tar det som är "värst" först.

vad ger dom dig mot inflamationen och är det samma läkare som behandlar dig hela tiden sa att det inte blir nage gojs med ihopblandadade medeciner i stil med -öhh jag hade ingen aning om att hon far saker för levern da är det ju inte konstigt att hon spyr blod om hon knaprar dom här pillrerna....
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-09 10:08:18 följande:
    Haha ja kom så har vi pyamasparty tills jag blir frisk!  Det är två olika läkare men de är jättebra och har kontakt med varandra. Den enda egentliga skillnaden mellan dem är att jag vill ligga med den ena. Den som inte är min gynekolog givetvis. Skit.
    ja med en gyn vill nog ingen ligga....
    man maste nog vara lite speciel för att bli gyn tror jag!
    jag kan vara din florens nightengal och komma med iskýlda handukar att läga pa din panna och mata dig med kyklingsoppa. självklart i förd en liten stärkt uniform med liten vit mössa och förkläde.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-09 10:16:09 följande:
    bland en massa snygga och manliga soldater
    vi far helt enkelt lägga om dig till en trevlig marinbas. du lär bli piggelin snabbare omm du har lite ögongodis som undehaller dig.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-04-09 10:17:43 följande:
    Ja, det tror jag allt. Nackdelen med klänningen är att den går ut en del, efter skärningen, vilket gör att röva ser stor ut. Jag har liten röv och tycker att det är synd om den skall se stor ut... Å andra sidan kan jag ju be folk ta mig på rumpan, så känner de att den är liten och smärt...
    eller skriva en lapp att ha runt halsen...
    röven är mindre än den ser ut!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-04-09 10:20:31 följande:
    Var det helt fel att jag blev lite kåt nu?
    nja det beror pa om det var gyngrejen som gjorde det eller florens...
Svar på tråden The return of the Lolilla