Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-12-01 14:29:44 följande:
    Jag förstod innebörden herr justus
    Jag trodde nästan det också, men hela dan har jag behövt vara övertydlig och det sätter sina spår.
  • Sven Justus

Nu har jag gjort det jag svor på att inte göra; spökat ut min son i tomtekläder och sen tagit 73.000 bilder på honom, varav några kommer att användas som julkort. Dock kommer inte nedanstående bild  med rester av kallops att få äran att vara julkort.

• Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-01 14:51:15 följande:
    HAHAHA vilken söt tomte!!! Och vilka ögon! 
    lokisse skrev 2010-12-01 14:53:47 följande:
    vilken kalas tomte!
    Jazza skrev 2010-12-01 14:59:26 följande:
    Åh, vad fin han är! Lik mamman, no?

Jag är fortfarande sjuk... och lite, lite deprimerad, tror jag :-{ Vad är DET, liksom?
    Jag ska hälsa honom det. Det har visat sig att han gillar milfs.
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-12-01 15:02:57 följande:
    *passar på att klämma på pattarna*
    Njae, det har inte hänt något speciellt, det är lite olika grejer, inget allvarligt
    Kanske en korkad fråga, men varför klämmer du på pattsen?
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-12-01 15:11:22 följande:
    Jag passade på när hon kramade mig, Sånt gör alla.  Jösses, du har nollkoll....

Hon kramar dig typ virtuellt och du kontrar med att klämma på bröna? Ja, det låter naturligt när jag benar upp det. :)
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-01 15:15:06 följande:
    Det är det mest självklara i världen. Sluta hata mina bröst! 
    Jag hatar inte på ngt som helst dina bröst, snarare tvärtom efter att ha läst alla dina egna omdömen om dem.
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-01 15:18:56 följande:
    Det känns trevligt att veta. Ibland tänker jag på hur livet skulle se ut om folk försökte framhäva sina armbågar. Armbågar är roliga. En dag ägnade jag mig aktivt åt att betrakta folks armbågar. Det var skoj. 
    Du tänker lite som jag märker jag. Brukar roa mig och fundera på hur livet skulle se ut om våra könsorgan satt på andra ställen på kroppen. Om kuken satt mellan skulderbladen till exempel.
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-01 15:25:47 följande:
     Jag funderade i tysthet över det rent praktiska med naken kvinnlighet, cykelsadel, osv.  Men jag vågade inte säga något.  
    Men blev du liet sugen att själv testa det, för att se om det var ngt du missat?
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-12-01 15:28:44 följande:
    Var skulle muffen placeras för att det skulle bli bekvämt ur alla aspekter? Handflatan, kanske? Jag gillar iofs inte tanken på att ha en flata riktigt så nära min mutta.....
    Nu använder jag själv ordet mutta vid vissa grovhuggna tillfällen, men annars måste jag säga att det är en för jäval fult ord.
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-12-01 15:32:04 följande:
    Ja, det är sjukt fult. Jag gillar det.
    Men du är väl ändå inte som 2timer som blir lite sådär pirrig i kroppen när hon använder grova och vulgära ord?
Svar på tråden The return of the Lolilla