Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-04-08 14:39:34 följande:
    En annan sak: -3,5 kg är det nu. Har stått stilla i en vecka men nu var det 0,5 kg ner imorse.
    Heja dig!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-04-08 14:55:21 följande:
    Det verkar som om jag ska bli särbo i ett och ett halvt år. *tar stora kliv bakåt i vuxenpoängligan*
    WTF?
  • Jazza
    Bam skrev 2010-04-08 14:56:57 följande:
    Eller tills någon stänger ner oss för gott för att Jazzan är så ful i munnen.
    Hellre i munnen är i hela fejset, som ni andra Butt-uglys!
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-04-08 15:00:34 följande:
    H har sökt tre KY-utbildningar på orter mer eller mindre skitlångt härifrån. Vi kan inte leva så här längre, vi går i princip back ekonomiskt varje månad. Så vi får nog bo på olika håll under tiden.
    Inget som finns på distans? För dig, heller?
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-04-08 15:03:41 följande:
    finns det ingen hala där ni kan plugga klart gemensamt? eller tva halor som ni kan bo mitt i mellan?
    Eller, Gbg, här finns allt
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-04-08 15:10:01 följande:
    Det är komplicerat. Jag skulle kunna plugga därifrån. Men det har precis börjat rulla på ordentligt med sångjobbet och jag vill helt ärligt inte ge upp det. Låter kanske hemskt själviskt... det är det nog. Men att bara lämna allt och sätta mig i någon håla där jag inte känner en kotte och börja bygga upp allting på nytt... jag vet inte. Hade det varit någon storstad hade det känts annorlunda. Men att byta ner sig så mycket?Hjälp!
    Det är väl inte själviskt att se efter sina egna drömmar?
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-04-08 15:09:07 följande:
    du är nog den förste göteborgarn som erkänner att gb är en hala!
    ELLER, miffo!
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-04-08 15:17:53 följande:
    Man är så jävla stressig och oansvarig att man bara inte KAN tänka.  Vi glömde vårt bankkort där. Hon råkade ta ut alla pengarna för att "man kan inte lita på banken. Det är bättre hemma" och vips väskryckt. Puts väck oförsäkrad.  Har jag rätt att vara vansinnig?? Har jag?? Och hon tänker inte ersätta oss för "nejnej så kan dom inte göra på banken de får ge er nya pengar ja det får dom ja jooo då så kan de inte göra mot er tycker jag inte nej det tycker jag inte gör jag inte" <<<-- Med stirrig hög falsettröst!!!!!
    VA?
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-04-08 15:23:57 följande:
    Är det inte? Nej det är det kanske inte. Jag vet inte... jag pendlar mellan att känna att det är en bra idé för jag vet ju att jag klarar mig bra på egen hand och det gör han också. Och nu har vi gått här och klättrat över varandra i nästan ett år så det kanske skulle vara sunt att få längta lite. Men så känner jag också att det kanske blir jättetungt i vissa stunder att vara ensam så mycket.
    Jag tror att det kommer att bli ett jättebra beslut!
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-04-08 15:32:23 följande:
    Det undrar jag också. Hon är jäättesnäll och trevlig men hon är VANSINNIGT snål. Hela den familjen är sådan.  Och inte hjälper de till om de inte har något att tjäna på det heller. Dessa pengarna ska jag jävlar ha tillbaka. Om det så ska innebära att vi får bryta med dem helt och hållet.  Det är för mycket pengar för att jag bara ska kunna rycka på axlarna och tänka "familjen är viktigare".
    Jag finner fan inga ord, allvarligt talat....
Svar på tråden The return of the Lolilla