Inlägg från: Naoko |Visa alla inlägg
  • Naoko

The return of the Lolilla

Godafton Nu är istappen handlad till! 

• Naoko
    lokisse skrev 2010-12-20 20:05:51 följande:
    det blev en lösvagina som man far fylla själv med lagomvarmt vatten eller?
    Näe, en penna. (på riktigt) 
  • Naoko

Är det en usel klapp? Den var rätt fin och den har jättesuperlång garanti.

• Naoko

annars har jag sparat kvittot, men han skulle inte byta iallafall 

• Naoko
    lokisse skrev 2010-12-20 20:13:24 följande:
    fast oftast tappar man bort pennan lang innan det ens kan bli tal om garanti.
    vad är det för penna?
    jag skulle bli jätte glad över en penna men jag är en mupp
    En Cross i borstat stål (kommer inte ihåg vad modellen hette), som man kan växla mellan svart, rött och blyerts.
  • Naoko
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 20:15:42 följande:
    Nej, bara det inte är en kulspetspenna som kostade en tia i pressbyrån.

Det är bra med julklappar som är sådana som gåvomottagaren uppskattar men antagligen inte skulle unna sig själv  för att man med sin ekonomi ofta bör prioritera "viktigare" saker.

Jag t.ex. älskar att få dyra fina lyxiga hudvårdsprodukter, men om jag handlar sådant åt mig själv så väljer jag oftast de tråkiga billigare märkena.
    Ungefär så tänkte jag  
  • Naoko

Jag tror att jag ska ge bort min autograf i julklapp till de som jag har kvar! 

• Naoko
    lokisse skrev 2010-12-20 20:41:25 följande:
    eller presentkort för olika atraktioner. en kort sväng med bilen pa 24 timmar med obligatorisk -var fan är vi nu panik. vore kanske nagot att satsa pa
    Mm, det var det jag tänkte mig till barnen! Det där med Tivoli är bara vad jag säger, alla kommer att tro mig när jag säger att vi körde vilse på vägen dit! 
  • Naoko

Mensvärk och tvåans länk var en riktigt dålig kombination! Det gör ont att skratta så  

Svar på tråden The return of the Lolilla