Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-12-08 14:22:53 följande:
    stön. du låter som M. Han får ingen. Över min döda kropp. Jävla skitpryl. Sedan är den så jävla ny så den är inte kompatibel med en massa sidor och saker än. Vår kompis skaffade en sådan. Han är en riktig mac mupp och har tjatat om att ha en skitlänge. Nu har han haft den i en vecka och säger att han ångrar att han skaffade den och att den är skittråkig efter ett par gånger.
    Nej, det är skälet till varför jag inte köpt en ännu...alldeles för många barnsjukdomar antagligen. Men troligen släpps en ny uppdaterade version i vår och då kommer jag hugga en antagliegn.
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 14:25:36 följande:
    bara du inte läser böcker i den.
    Nänä, böcker är hårdvara i mitt liv. Skulle aldrig ge upp en fysisk bok för en e-bok. Never.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 14:32:13 följande:
    Jag kollar vad ni skriver men har inget att säga!
    Nej, vi pratar ju inte sex så det förstår jag.. ;)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 15:52:51 följande:
    Nej, ni pratar inte om sex, avföring eller om mitt utseende. Fatta att jag är uttråkad. Inte pratar ni om blygdläppar heller. Booooring....
    Så du vill prata om blygdläppar?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 15:56:56 följande:
    Varför inte? Hur ser dina ut?
    De är så jävla tajta ska du veta! :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 16:00:07 följande:
    Låter intressant.....kommer vi att få känna efter på träffen?
    REnt teoretiskt, hur skulle du kunna känna efter? För du är väl knappast androgyn? :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 16:02:32 följande:
    Men du verkar ju vara nån typ av shemale eftersom du svarar på frågorna? *fnissar* Jag får dra slutsatsen att du har både kuk och fitta.
    Nej, jag är nog bara male, men det skulle vara lite kul att testa shemale-grejen för en kväll.. :)
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2010-12-08 16:17:38 följande:
    Ja, det får jag verkligen säga att du är.
    Det är liksom själva grejen att testa nya saker som lockar. Åtminstonde i teorin. :)
Svar på tråden The return of the Lolilla