Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

knisse skrev 2011-09-27 21:02:35 följande:
    alla pluppar är bruna. nu väger jag 90 kg

Hård i magen?
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Midka skrev 2011-09-27 21:05:18 följande:
    Igår kom det en snygg pojke (man.... han var över 20 iaf) hem till mig och vill sälja oljemålade tavlor. Tror ni jag tog in han och erbjöd mina tjänster så att det blev en hejdlös, oförglömlig natt av njutning? Nej!  
    Idiot mig. Vad jag missade.... *surar och muttrar över min alltför pryda sida* 

Hur mycket över 20?

*ena handen på telefonluren till polisen*
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Midka skrev 2011-09-27 21:05:18 följande:
    Igår kom det en snygg pojke (man.... han var över 20 iaf) hem till mig och vill sälja oljemålade tavlor. Tror ni jag tog in han och erbjöd mina tjänster så att det blev en hejdlös, oförglömlig natt av njutning? Nej!  
    Idiot mig. Vad jag missade.... *surar och muttrar över min alltför pryda sida* 

Låter mysko, bra att du inte släppte in honom. *paranoid*
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 21:17:56 följande:
    kan ni vara vänliga och säga att jag är duktig som har gatt fran 103 till 90  pa tre manader da?

Du är duktig.

Grattis! Skål 
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd

Spyr snart ner nån i den där jävla tråden. Deras värsta problem är ju inte barnlösheten, det är deras totala oförmåga att fatta att livet kretsar inte runt deras infertilitet. Ingen bryr sig om en jävla gnällspik som ALLTID tror att den har det värst. Nu är det tydligen bättre att ha dödlig cancer också.... *ger upp*

Krengt och på hoppad
  • Ökänd

Buhu... jag är sjukast i världen... det är mest synd om mig... alltid. Kräks

Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 21:49:53 följande:
    för vad?
    stirrar paranoid at alla vädersträck

Bäbistråden...
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 21:51:41 följande:
    oh det var väll inget att be om ursäkt över!

Nu då?

Det är så jävla tröttsamt med såna där trådar, för så fort man försöker sig på lite LOGISKT resonemang så möts man bara av massa dravel och "det vet du ingenting om". Nähä, tack för den liksom. Vad fan vet DU om huruvida jag har barn eller ej, är frisk eller inte.
    Fan vad låg nivå, som småungar som alltid tror att deras situation är värst. Fan, jag tröstar fortfarande polare för "mer banala" problem än mina egna. Kan man inte se längre än sina egna sorger så är man ju slut som människa.  Har aldrig någonsin sagt att ingen har rätt till sin sorg, bara att man inte kan kräva att andra förstår den. Då blev jag plötsligt roten till allt ont. Lööövly.  
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 22:00:50 följande:
    klart att du är roten till allt ont! det har vi vetat länge!
    om folk skulle vara tvugnba att första att deras barn eller brist pa barn intreserar värden ungefär lika mycke som om grannens tonaring haft ofrivilig sädestömning under natten skulle dom ga under!

Garvar ihjäl mig här. Det är så jävla sant. Jag fick bra exempel på hur mycket vänner egentligen bryr sig om min cancer idag, men det är bara att rycka på axlarna och gå vidare. Sånt är livet och sån är mänskligheten. Jag skulle inte heller ha "brytt" mig. Man ser det helt enkelt inte alltid, för man har fullt upp med sitt eget. Jag fattar inte att de inte ser det.
    Krengt och på hoppad
Svar på tråden The return of the Lolilla