Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-12 10:31:10 följande:
    Sommar hos dig? Hur mår du i ditt tillstånd nu för tiden?Jag håller på och avvänjer mig från min Otrivin menthol dvs nässpray och har inte tagit nått alls i natt och nu till morgonen bara rhinoqort aqua.
    jo jag lider fortfarane av ebola. blöder ur näsan varje morgon och ur röva när jag skiter men jag käkar magnesium och det gör stor skilnad pa konsistensen! och jag slipper kramp i vaderna.
    höfterna faller i sär men jag kräks inte mer i allafall.
    minimopsen är en vild en mannen kunde känna kikarna första gangen i gar.

och i det stora hela mar jag bara bra.
    i dag regnar det jätte mycke ute och är inge vidare somrigt men i förra veckan hade vi 25 grader och stralade sol!

hur gar det själv?
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-12 10:41:42 följande:
    Jäklar va najs alltså vädret Så du käkar magnesium den har jag nog aldrig hört. Skönt att du nu slipper att spy jag har inte hjort det en ändå gång denna graviditet och bara en gång under förra men illamående har plågat mig nå jävulskt.Med mig är det som anligt fast mera Bubblert har nog vänt sig up och ned och in och ut. Måste till och från luta kroppen i en båge bakåt för att det inte ska göra för ont när han rör sig. Känner mig som en medverkande i Alienfilmerna.
    japp tips fran bm med magnesiumet och det funkar superbra! bätre än lakto vad det nu heter och som sagt man slipper vadkrampen med
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-04-12 11:07:31 följande:
    Godmorgon. Jag är lite kåt
    vad har du gjort för att förtjäna det?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-12 11:09:31 följande:
    Ja. Han blev så glad. Köpte blommor. Nu väntar jag mig en liten fänkål ikväll när jag går och lägger mig 
    i trean?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-12 11:12:00 följande:
    Jag hatar detta. Mina vänner suger. Vem av er kan snarast flytta till Lund och ersätta dem? 
    du far ta man och barn och komma hit. jag har planer pa att lura hit er allihopa och bilda en koloni
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-12 11:14:57 följande:
    Jag är på! Bara jag slipper prettoparmiddagar och idiotiska kommentarer som "jaag har visserligen aldrig fött barn men så ont kan det inte göra", "Jag tror att det kommer vara som en ordentlig mensvärk", "Jag ska föda utan smärtlindring första gången. Det handlar om självdiciplin". 
    klart du slipper!
    vi grillar och är anti pretto och om nagon skulle komma pa iden med självdisiplin fistar vi dom med en kokosnöt och säger att det är känslan vid fixeringen och da har man oftast veckor kvar till storken...
  • lokisse

kjörde helt utan kemisk smärtlindring lag i ett varmt bad största delen av tiden bara krystandet gjordes pa land.

• lokisse
    Vik hädan skrev 2010-04-12 11:15:50 följande:
    Du vill bara ha en egen knullsekt där du kallar dig övergudinnan Loke
    klart jag vill! vem vill inte det?
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-12 11:29:09 följande:
    *visslar impat*
    ja det handlar enbart om att andas och självdisiplin
    *kräks*

jag hade tur jag är tydligen gjord pa det sättet att jag uthärdar mycke smärta och att det funkade relativt bra fram tills jag gick upp ur badet da blev mops stressad och ville dra pa stuts sa da drog dom ut na med en sugklocka sista metern medans en arg rysk kulstötar barnmorska trök mig pa magen och sa att jag skulle krysta inte morra... sprack en halvmeter eller sa men det märkte jag inte sen sydde dom i hop mig och jag fick äntligen ga därifran!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-12 11:39:46 följande:
    Fy fan!! Min kompis spräckte hela mellangården och en bra bit upp i tarmen. Hon är fortfarande sabbad idag, 6 år senare. RYS
    jag klarade precis urinröret och ringmuskeln men därimellan var det ett gapande hal... men som sagt jag klarade alla viktiga delar
Svar på tråden The return of the Lolilla