Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-09 09:47:23 följande:
    Inatt drömde jag att någon hade stulit ALLA mina klänningar, förutom en gammal tråkig Är skärrad. Tror jag ska trösta mig själv genom att köpa en ny klänning och några pumps.
    Åh, fy... vad skall du köpa för ngn?
    Jag skall på coctailparty på lördag, lurar på att ha på mig den puderrosa klänningen som 2timern tyckte var en 14isklänning (den lilla avundsjuka)
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Vik hädan skrev 2010-04-09 09:54:41 följande:
    Det börjar ordna sig! Funderar på att baka kanelbullar idag och sända dem till Jazza!
    Jag älskar dig!
  • Jazza
    Klänning - Dimgrön
    Denna, fast puderrosa
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-04-09 10:01:05 följande:
    Jag är sjuk igen. Hade jag varit en häst hade jag blivit skjuten direkt. Mina levervärden hade inte gått ner och ovanpå allt har jag fått en allvarlig livmoderinfektion. Jag funderar på att ha en fest och fira min kropp så att den fattar att det inte är lönt att mobbas. Jag bryr mig inte! Det är den som har det svårt! Hur mår du? 
    Men, gud.... vad fan händer med dig? Du håller på att förfalla, Harklet!
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-09 10:02:32 följande:
    Morrn morrn! Äsch då inte är den fjortis snarare lite som ett tantig underklädesplagg
    En till bitter, hör jag...
  • Jazza

Nicklan: Om du slutar stoppa upphittade föremål i vaginan, så kanske det går över?

• Jazza
    Vik hädan skrev 2010-04-09 10:07:24 följande:
    Om man har den till conversedojjor och tiara så är den emo-fjortis, men med snygga pumps och typ en vit bolero är det fint
    Är inne på ett smalt, rostbrunt skärp med rosett och rostbruna pumps....
  • Jazza
    Vik hädan skrev 2010-04-09 10:08:10 följande:
    Och det ska komma från någon som tatuerat in åderbrock på sin vad?
  • Jazza
    Vik hädan skrev 2010-04-09 10:15:38 följande:
    Låter bra!
    Ja, det tror jag allt. Nackdelen med klänningen är att den går ut en del, efter skärningen, vilket gör att röva ser stor ut. Jag har liten röv och tycker att det är synd om den skall se stor ut... Å andra sidan kan jag ju be folk ta mig på rumpan, så känner de att den är liten och smärt...
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-04-09 10:13:52 följande:
    ja med en gyn vill nog ingen ligga....man maste nog vara lite speciel för att bli gyn tror jag!jag kan vara din florens nightengal och komma med iskýlda handukar att läga pa din panna och mata dig med kyklingsoppa. självklart i förd en liten stärkt uniform med liten vit mössa och förkläde.
    Var det helt fel att jag blev lite kåt nu?
Svar på tråden The return of the Lolilla