• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-07-23 19:57:38 följande:
    vi ska till stooort möbelhus i morgon och köpa badrums saker...
    ska bli spännande
    Thie Grosse BadenBaden housse?
    *längtar även jag till minis ankomst*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag är bakis idag, satt uppe och drack vin och pratade med Kimpan till halv två. Jag är dum. Hur kunde jag glömma bort att jag får gäster idag?

Puss på dig med sötnos!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Mariohn: Jag trodde vi skulle få se nåt tacky men så var det nåt snyggt ju! Jag diggar det stenhårt - i rätt miljö. Här hos mig är det uteslutet tyvärr. Kanske ändra nånstans...?

Godmorgon på er alla-hopa!

• M C
    lokisse skrev 2010-07-26 16:32:08 följande:
    har nu kört 4 mil köpt en blomkruka och kört hem igen.

fran och med i morgon är minimopsen enligt alla regler fullgangen (v 38) sa da far ni komma med bra ider om hur jag ska kunna locka ut na...
    Knulla.
  • M C
    Dag nummer två i PRO-världen/dagbok från Berget.

Vaknade med värk i höfterna, sov dåligt. Det knakade på ett skumt sätt i benen när jag försökte fila hälarna.
    Blev serverad kaffe - idag var det för starkt. Måste ta upp det med barnen när de kommer, P är en helt värdelös hemtjänstsassistent. Dessutom gör han sexuella närmanden på mig, gamla kvinna.
    Ledningen har köpt in nya koppar, vita med små blommor på. De är fina och lättare än de gamla lila. Jag ska komma ihåg att berömma dem sen när jag ser dem.
    Ute regnar det igen. Bra för marken, jag slipper vattna. Det gör ont i händerna att vattna men det värker överallt när det regnar. Vojne vojne.
    Undrar när man får ringa till vårdcentralen för att man är gammal och orkeslös?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-07-27 10:49:04 följande:
    Idag ska jag på trav.
    Ha det så kul!

Du, lira tvilling! Ta de tre favoriterna i VP-spelet och satsa på tio spänn - det blir 30 balobas.
    Jag gör så i alla lopp där det går/jag hinnar och jag går nästan alltid hem med sådär 300 mer än när jag kom.
    *tips från coachen*
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-27 10:49:51 följande:
    never!
    aldrig!
    inte en chans!

skulle heldre peta in ett vedträ i näsan.
    har noll sexlust
    Du behöver inte knulla eg, han behöver komma. Tre gånger minst för att få till nivåerna, sen spruta in bara.
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-27 10:49:58 följande:
    Hjärta
  • M C
    Mariohn skrev 2010-07-27 11:31:05 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-176/m52011809-9.htm...

Varför skrattar jag och rodnar? Det är en jättebra idé....Varför känns det så pinsamt? 
    För att om man vill hålla sina engelskakunskaper igång är inte andra svenska-lika-dåliga individer det rätta svaret.
    Det är att regga sig på en engelskspårkig sajt.
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-27 11:15:33 följande:

tyck synd om mig nu da!!!

osensibla pack!

*tycker lite synd om*

*ser rädd ut*
Svar på tråden The return of the Lolilla