Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

knisse skrev 2011-09-28 13:43:45 följande:
    jag är inte pk!

Vad gör du på FL då?
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Zimlis skrev 2011-09-28 18:30:01 följande:
    Hej

Hej Solig
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-28 18:50:56 följande:
    vem skulle dom andra ha att reta sig pa om jag inte fans?

Mig?
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-28 19:39:53 följande:
    dig far man ju inte iritera sig pa det är ju syyyynd om dig ju. nästan lika tabu som att bli sur pa en gravid.
    Jo, men jag låter bli att berätta det i trådarna så kan de sitta där och irritera ihjäl sig ändå. *storsint*
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-28 19:46:21 följande:
    du är sa givmild att man blir tarögd. liksom from och lite helig pa nagot vis!

Ja, jag tycker också det... Oskyldig
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Ökänd skrev 2011-09-28 19:48:08 följande:

Ja, jag tycker också det... Oskyldig

Fast de andra är jättejättearga på mig
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Midka skrev 2011-09-28 20:27:38 följande:
    Söta Lolilla (din avatar är fortfarande riktigt .... uggly!) ... Jag tror att jag kan vara über klantig kring mina nära. Jag uppfattas ibland som oerhört ego. Jag menar det inte och jag jobbar på det men.... ibland glömmer jag eller har svårt att veta hur jag ska möta andra. Din BC tex (ser du...? En fin förkortning på en ful sak. ). Jag vet inte hur ofta jag ska fråga. 

Nu är detta inte ett problem för mig här för jag frågar när det känns rätt. Jag ville nog mer säga att folk kan bete sig som puckon men det viktigaste är att man påminner dem och kan de inte fatta då så....... FUCK OFF! Säg till oss så kan vi spöa upp dem....

Fråga när du vill, vad du vill. Om jag blir oförskämd kan du be mig att Fuck off.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-28 20:34:03 följande:
    kärlek???
    kom till varan bordelltvätstuga och ta en snabis pa masinen när den cetrifugerar mer!

Det kan vara rött på vägen in som i Kärlek, och svart på vägen till tvättstugan som i Tristess.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd

Min avatar är dessutom snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg.

Krengt och på hoppad
Svar på tråden The return of the Lolilla