Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-04-12 12:53:24 följande:
    Det viktiga med vikt är att man trivs med den. Just nu misstrivs jag något grymt. Inte nog med attt man är stor om magen, jag är stor över allt och jag har alltid varit smal. Jag vet att jag kommer gå ner efter graviditeten men just nu mår jag blä över min vikt faktiskt.
    det är baraför ett tag! sedan kommer du ha en liten vildmopss som sätter fart pa dig och aktiverar dig!!
    du kommer att smälta kilon som varsolen snö och när du känner dig nöjd vet du att du gjort det helt själv!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-12 16:47:15 följande:
    Det känns som ni hatar mig. Då vill jag bli destruktiv. Och då är det ni som bär ansvar för mina känslor. Ok. Eller hur är det nu? 

klart det är!

eller i allafall jag för värden befolkas av mig mig och mig och mig bara mig och min mamma.

allt handlar om mig mig mig.

(fick ett egoist ryck)

">

• lokisse

">

hoppas att ni vet vem falko är...
  • lokisse

ignorerar ni min musik??

• lokisse

stepar lite

• lokisse

dansar vals

• lokisse

tar en rumba

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-12 18:06:48 följande:
    Jag är hos dig! 
    ohhhh en!
    och det är dessutom du!!
    *lycklig hund hoppar och gnäller*
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-04-12 18:10:34 följande:
    hahaha du är så söt :´) Jag har bestämt mig för att byta sida. Eftersom jag irriterar så många med mitt irriterade beteende ska jag nu vandra över till den skadade lugna sidan som ALDRIG tappar tålamodet. Jag ska ägna mig åt att kritisera alla människor som blir irriterade när deras barn blir gruppvåldtagna osv. Det kommer att vara mer effektivt för mitt eget syfte. Aldrig tappa tålamodet och konstant ifrågasätta varför andra gör det. 
    ha ha ha ja! det borde gjöra folk hysteriska!

jag tycker att det är sa skumt att man inte far iritera sig pa barn.. jag har aldrig fattat varför det inte är tillatet. man lägger ju inte skulden pa barnet utan pa föräldrarna
Svar på tråden The return of the Lolilla