Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Ärende: 224201 Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då det anses vara påhopp, kränkning, stötade eller provocerande där största vikt på kritiken lagts på personen och inte saken. Det är ingen grov förseelse och därför får du bara en tillsägelse (en mildare variant av varning) som innebär bara att inläget plockas bort, men försök att undvika sådant här framöver. För mer information om upprätthållningen och varför du fått detta beslut, se denna sida: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php Här är en kopia på ditt inlägg som plockats bort: Rubrik: "vilken grupp föräldrar har du mest fördomar för?"

Smulan No1 skrev 2010-04-09 11:51:37 följande:
    Varför har man fördommar mot såna som har många barn? eller av vilken anledning, och du behöver inte motivera, blev bara nyfiken
    Eftersom det är just en fördom, så behöver ingen försvara sig. Men det är baserat på alla de familjer jag träffat, med fler än tre barn. De föder massa barn, för att de (mammorna) ääääskar att vara gravida och ha bebisar. När bebisarna sedan är större är de inte riktigt lika roliga, så då skaffar man en till och en till och en till. De äldre barnen får ta jättestort ansvar för hemmet och de övriga syskonen. Man orkar inte uppfostra/vägleda dem, för de är för många, helt enkelt, vilket resulterar i att de ränner runt och beter sig som små svin
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Bam skrev 2010-04-09 21:59:44 följande:
    Kanske den som ställde frågan anmälde...?
    Hon svarade på mitt svar med: Jaha och och
  • Jazza
    Hercule skrev 2010-04-09 22:03:04 följande:
    Konstig och knäpp fördom men jag hade inte valt att plocka bort det.
    Kanske det, men är det verkligen ett personangrepp?
  • Jazza
    Hercule skrev 2010-04-09 22:07:02 följande:
    Som jag sade, jag hade inte valt att plocka bort det. (underförstått: jag anser inte att det bryter mot reglerna som innefattar personangrepp)
    Vem klagar man hos? För jag vill fan klaga
  • Jazza

Slow night, ey?

• Jazza

*dansar naken*

• Jazza
    lokisse skrev 2010-04-09 23:07:03 följande:
    *kombinerar i en vildnakenfisdans*
    JOOOIIIHAAA
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-04-09 23:13:11 följande:
    ja det är kalas dom bygger och river och bygger nytt och river i timmar...mannen vill köpa mer sa att han kan bygga störe bättre högre!
    Underbart!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-09 23:17:32 följande:
    Har ni saknat mig?
    och oroat oss för din tarm
Svar på tråden The return of the Lolilla