• M C

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-09 11:29:18 följande:
    Battlestar galactica är bäst! Jag älskar den serien och tycker den är underbar men visst jag förstår den största kritiken mot den och det är "neighbours in space", att det kan bli lite väl mycket drama.
    4 säsonger av fantastisk tv + två filmer om du nån gång känner dig sugen

Angående Sanctuary så var Sista avsnittet av säsong två riktigt bra. Förstår inte hur produktionen kan vara så ojämn mellan avsnitten.
    Jag har inte sett Farscape ännu men tycker att Firefly är så charmg tillhör dom som är jävligt bitter över att den serien las ner. Josh whedons mästerverk ju!

Om jag inte missminner mig så tyckte du väl att det var lite väl mycket malemale action i Torchwood men får du serietorka så återuppta den! Den avslutande miniserien är helt fantastiskt bra.
    Då tror jag att jag väntar med BG, jag gillade Farscape-typen mer. Action från start till mål och lite lööööv. Som SG.

Sååååå du gillar inte Buffy?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Panci: hoppas den är bra lghn!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag läser Nora Roberts just nu. Det är porr-deckare. Tyst

• M C
    lokisse skrev 2010-08-10 09:55:33 följande:
    ha att du skulle läsa nagot där det inte fanns nagon naken karl med skulle överaska mig 
    Hm, ja, faktum är att 97% av mina böcker inte har nakna kroppar i sig.
    Men jag har upptäckt på gamla dar hur uppiggande det är, så det har varit mycket läsa-porr på sistone.

Som ung läste jag Hollywoodfruar. 4 ggr. Tyst
  • M C
    Jazza skrev 2010-08-10 10:02:15 följande:
    Nej, det är thrillerförtäckt tantsnusk, MC
    Oh YEAH!

*fnissar åt SMSen*
    Du bara lovar och lovar, den var bra!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-10 10:05:33 följande:
    Japp. Roberts böcker kan räknas till tantsnusk

Men de är bra
    Jag har fyra i bokhyllan nu, de bara fastnar på händerna när man hittar dem.

BTW: är jag knäpp? Jag köper bara pocket nuförtiden. Börjar bli arg på alla hårda pärmar, det är ju innehållet som räknas.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-10 10:18:21 följande:
    Blir glad när hennes triologier kommer. HAr oxå börjat köpa pocket & det trodde jag aldrig att jag skulle börja göra.
    VIsst är det konstigt? Men som jag ser det: pocket väger mindre, går att vika till så man kan hålla i en hand, får plats i en väska, tar betydligt mindre plats i bokhyllan. Billigare icke att förglömma.

Även om jag älskar bibliotekskänslan så är det ff innehållet som räknas.
  • M C
    lokisse skrev 2010-08-10 16:05:49 följande:
    ska ske! vi stannar pa vägen och köper nagot dyrt och onödigt som glittrar bara för att!!! (hade jag fatt hade jag köpt choklad men vad ska en flicka göra om hon inte far äta choklad da far man gripa till ädelmetall)
    Du är en kvinna i min smak. Om du dumpar honom kan du väl tänka på mig?
  • M C

Ättika på klittan? *vrider mig på stolen*

Svar på tråden The return of the Lolilla