Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-02-25 20:28:03 följande:
    Ingen av oss har koll, så vi gör gemensam lista... Jag kan inte packa min handväska utan lista... det är fruktansvärt och jag görs till åtlöje i bekantskapskretsen, men VEM är det som alltid är kittad?? MOI! Men det är inte så att jag sitter och dikterar åt honom vad han skall köpa, eller så, utan vi känner efter vad vi är sugna på och så shoppar vi liksom veckomenyn plus resten av skiten som går åt...
    Vi skriver alltid listor och sen glömmer vi dem hemma, haha. Lika kul varje gång att gå där och försöka återskapa listan ur minnet.
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 20:38:01 följande:
    Imorgonkväll ska jag ringa kuken medan jag ser på hockey och dricker öl.
    Ring mig också. {#lang_emotions_yell}
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 20:41:07 följande:
    Det är då man kan dra till med "jooo jag är rätt säker på att vi skrev upp Mövenpick Macadamia dulce och marinerade oliver och manchegoost"
    Funkar inte, det är sånt jag får köpa när jag handlar ensam. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 20:41:37 följande:
    Kommer du berätta snuskiga historier då?
    Nej, jag kommer att kräva att få höra din snuskiga historia igen. {#lang_emotions_wink}
  • psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 20:44:11 följande:
    Vill du att jag ska imitera ljuden också?
    Ja tack. På vilket språk du vill. {#lang_emotions_sealed}{#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy

Satan i helvete, måste ner i fucking tvättstugan.

• psychocandy
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 20:48:59 följande:
    Jag måste fan duscha.
    Gör det, glöm inte avskabbningsmedel!

*traskar iväg*
  • psychocandy

Jag kunde ha dött för tio minuter sen. Då hade ni varit bra ledsna. {#lang_emotions_dreamer}

• psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-25 22:13:37 följande:
    ja
    Det var rätt läskigt faktiskt, gick genom stan och snö rasade i enorma sjok från taken och rev med sig istappar och sånt. (Det regnar.)
Svar på tråden The return of the Lolilla