Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-03-30 15:27:45 följande:
    Sa hon nåt till dig?
    Hon ropade på sin bastard och sade till honom att "nu får du komma här, det finns sura människor som bara gör livet surt omkring sig". Jag och min kompis bara garvade och en flygvärdinna med snopp sade åt henne att tagga ner. 
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-30 15:29:22 följande:
    Stackars!! Du anmäler det till HSAN www.hsan.se/swe/start.asp Om du anser att du har rätt till ersättning till exempel om levern inte fungerar när medicineringen är klar och det är på grund av bristande vård vänder du dig hit www.patientforsakring.se/
    Tack Jag ska genast börja formulera min bitterhet till handling!! 
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-30 15:48:05 följande:
    Varför blir jag alltid lätt illamående om jag råkar surfa in på sexforumet? Är det för att det är en viss typ av människor? Är FL någon jäkla datingsida eller för att leta efter sexpartner? Jag: kåt, glad, analfixerad man som gillar att bli kissad på, älskar blöjor, är 45 bast (börjar bli desperat då jag har så verklighetsskev bild av sex att jag inte får något i verkliga livet) Sökes: vad som helst med två ben och tuta så jag kan få klämma in den! Gammal, tjock, smal, rynkig, ja vad som helst bara du är lika desperat som mig! Öppen för allt! Har du inte en tuta kan jag köra in den någon annanstans! Bara jag får sätta på någon snart! Det är den bilden jag har av sexforumet.
    Glöm inte att heta diskussioner sedan sker i stil med "gillar också att känna den djupt ner i halsen samtidigt som det smakar salt" och att det är bilder på små barn i solhattar som skriver detta. Smakligt. 
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-30 15:49:54 följande:
    Det och att folk startar trådar för att sitta och runka till dom.
    Men det erkänns inte. Det ska gärna gömmas bakom en frågeställning. "Hej jag är en ung tjej. Jag undrar hur ni andra tjejer tycker att det är skönast att bli tagna?" Yeah right du är en ung tjej. 
  • Mariohn

Jag är ond. Om man har gått upp typ 15 kg i vecka 6 så tror jag faktiskt inte att det har med graviditet att göra i vanliga fall. jag behöver er förlåtelse. 

• Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-30 16:00:55 följande:
    Jag blir både road, äcklad samtidigt som jag förfasas över att det är vuxna människor som sitter och skriver sånt, även om man begriper att det är långt mellan tanke och handling.
    Det tvivlar jag på. En kille kissade i ett bröd och åt upp det en gång. Jag bevittnade det hela i cam. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-03-30 16:09:39 följande:
    ôm det har med graven att gjöra sa maste det vara att man maste trycka i sig choklad 24 timmar om dygnet för att inte ma illa eller sa...
    Ja. Och då är det inte riktigt normalt. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-03-30 16:12:33 följande:
    nä det är det nog inte. i vecka sex vet man ju typ inte att man är gravid utan tror att man har fatt nagon skum maginfektion..(i alla fall jag)
    Det ska dessutom jävligt mycket till om man ska hinna gå upp så mycket på så kort tid. Det är ganska omöjligt. Något säger mig att man nog började bli lite rund redan innan den utmärkta ursäkten dök upp. 
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-03-30 16:14:27 följande:
    Skönt att se att man inte är ensam som fattar det. Det värsta är inte idioterna som startar dessa trådar, värst är idioterna som svarar i dessa.... "Ja, jag verkligen älskar att få 20 cm åderpåle uppkörd i stjärten"
    *har rosa solhatt* 
Svar på tråden The return of the Lolilla