Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-08-21 22:37:43 följande:
    Om det finns en keylogger kan han ju även läsa allt det du skrivit. Förutsatt att han kan komma åt loggarna.
    Fan du är inte dum du heller...skriver så det glöder. Nån måtta får det vara, men jag har rätt bra koll på vad jag skriver Annars finns telefon... *flinar stort*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-21 22:57:02 följande:
    Äsch, om det är ett ex och han kan komma åt loggarna skulle jag skriva 50% rappakalja och 50% om mina nya spännande sexuella erövringar. Sen skulle han få sitta där och gallra i vad han tror är sant/falskt. Oskyldig
    Det är en av anl. till att jag brer på lite extra...fast bara en av anl...finns fler *asg*
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-21 20:01:26 följande:
    JAG vet ju inte.... *stora himmelsblå ögon* ...men jag har hört sägas att den är ett under av rörlighet och stimulans....
    Ok, beställ en sån åt mig...
    Ökänd skrev 2011-08-21 19:21:25 följande:
    Å vafan är inte du vaken för då? *muttrar lite* Satans perkele-antisömn...
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-22 08:26:15 följande:
    *loggar genst in på sidan med det färdiga loginet på och beställer*

Haha. Godmorgon solstråle!
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-22 08:24:16 följande:
    Varför gör du inget åt det? Jag kan forska lite på hur man ser den och tar bort den om du vill.

Har en kille på jobbet som håller på i detta nu, men tack för att du frågade...Det är tydligen rätt svårt att bara hitta dom rackarna om man inte vet exakt vilken sort det är...Å det vet jag ju inte...
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-22 08:53:56 följande:
    Spännande! Jag gillar att snoka runt efter fel, ser det som ett suduko, typ att hitta problemet och sen lösa det. Om jag varit smart skulle jag läst mer om datorer för jag tror jag skulle älska att leta runt och hitta fel för att sen göra rätt.  
    Har du nånsin träffat en smart tekniker...*asg*
    De bluffar, har bara lärt sig några coola uttryck, sen ringer dom supporten när nåt strular iaf...*vet*

• etanol
    Midka skrev 2011-08-22 09:23:54 följande:
    Var är ni, lömska människor som ska vara här och underhålla mig???  
    Ms spamalot, nytt nick kanske?

Jag är här btw...

*vink*
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-22 09:51:09 följande:
    He he he....s ka fundera på det.

Naaw vicken pötnos...*kjamar om*

*spöar upp mig själv med en stekpanna* Trams, etanåål!!!
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-22 11:52:18 följande:

Keyloggers är falska små as.
    Det krävs proffs för att hitta och ta bort. I alla fall för att hitta, ta bort kanske inte är så svårt.

Sälj datorn till nåt riktigt pervo, så kan han sitta och förfasas över vad du surfar på på dagarna? OskyldigDrömmer   

Ja det är dom *ännu argare*

Det värsta är att pervot skulle förfasas *asg
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-22 12:32:02 följande:

Jo, jag förstod nästan det. Men det är inte det värsta, det är det bästa.

Hahahaaa
Svar på tråden The return of the Lolilla