• M C

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-08-12 23:20:14 följande:
    Kan jag göra det på Fejjan? 
    *kram*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    BamBam skrev 2010-08-12 23:22:01 följande:
    Nä, det var inte kul endast en sekund att stirra på dina "dom är fasta i min fantasi" ljuver.

Kanske kan vi ta en insamling här på FL? You need new boobs babe!
    Jag har ju sånna där godingar, inget som en dyr BH inte snyggar till.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-12 23:25:26 följande:
    Älskling du borde nog ha kommit på träffen.....då hade du kunnat få känna på min perfekta handfull!
    Överdriver du inte lite nu?

Jahaaa, du menar dina egna händer.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-08-12 23:40:53 följande:
    Pinsam fråga. Vart är psykocandy? 
    Hon iggar oss sen i somras. Vet inte varför, hon har inte ens kommit in och hälsat på trots ivriga feed-uppdateringar.
  • M C
    lokisse skrev 2010-08-13 09:36:44 följande:
    i dag är fredag den 13 alltsa tänker jag inte fa nagra barn just i dag vi tänker aka till en jätte lekpark och leka hela dagen!
    Så du tänker inducera en förlossning? Fiiiint!
  • M C

När vissa säger att de inte kommer vara här så ofta så menar de absolut NOLL gånger.

• M C
    Jazza skrev 2010-08-13 11:13:24 följande:
    Men, eller hur? Jag sa att jag kommer nog inte hinna in, så mycket. Har nog skrivit flest inlägg i denna tråden på hela sommaren.
    (Utom Bami då, men hon har ju inget liv)
    *harkel*
    Som tur är har jag iallafall målat en kåk i sommar. (jag = gubben)

Iallafall: www.familjeliv.se/Forum-5-98/m53958619.html
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-13 11:24:10 följande:
    Tips: Jason Castro. Bra musik.
    Ska kolla.
  • M C

Har du måhända lite tråkigt Nicket?

• M C
    lokisse skrev 2010-08-13 20:40:56 följande:
    hallo!
    na hur lever livet!

jätte trött och färdig vill bara sova som en igelkott om hösten
    Gör som björnarna, de somnar gravida och vaknar med barn hängande vid tutten.Tyst Framåt våren sådär.
Svar på tråden The return of the Lolilla