Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-09-16 15:31:07 följande:
    Ganska unken. Smakar inte själv på den så ofta....numera.
    Liten alltså. Ok. 
  • Mariohn

Som Anso sade...det vore ju jävligt kul att smeta krympkräm i arslet och på munnen på någon som sover. Då vaknar vederbörande av att arslet är igenkrympt och han kan inte ropa på hjälp. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 15:41:10 följande:
    Nu tar du bort bilden på en gång. Annars kan du dra åt helvete.
    Milda makter :´´)
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 15:42:44 följande:
    En del kunder är bara så himla trevliga.
    Någon som hade glömt knäppa gylfen?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 15:44:05 följande:
    Nej. Han vara bara fin, trevlig, tacksam och glad. Uppskattande liksom. Så sällan det händer.
    Sån är jag. 
  • Mariohn

Jag älskar detta fantastiska program som de valt att döpa till "Det okända". Bevisen är så slagkraftiga att man slängs till marken. "Jag öppnade skafferiet och en limpa föll ut!!!!!!" <<-- Det är ju verkligen vad jag förväntar mig att ett spöke skulls syssla med. Knuffa runt bröd i skafferiet.

"Jag lade mitt hårband på handfatet och bara någon vecka senare låg det på golvet" <<-- Vad bra. Det är ett spöke det rör sig om.  

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 15:48:13 följande:
    *asg* Limpa? Jag kollar aldrig på sånt där trams.
    Sven Justus skrev 2010-09-16 15:46:54 följande:
    Satan vad ni pratar sex. Understimulerade?Äpple
    Ja, det är ju bara du här........
    Jamen visst. Jag har sett det två gånger och garvat varje gång. "Hej jag är ett spöke, jag är osynlig och kan röra vid saker...vad ska jag ta mig till?? Jag vet!! Jag knuffar runt brödet för jag är dum i huvudet och har ingen humor!"

Det finns ett annat program också som går klockan två på natten. Jag brukade kolla på det när jag var sömnlös och gravid. Det går ut på att folk åker till en gammal byggnad. Sedan pratar de hela dagen om hur mycket det spökar och hur farligt det är. När det blir mörkt går alla runt i huset och skriker och drar i varandra. Vissa sitter stilla på en stol i ett rum. Jättespännande.  
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-16 15:50:51 följande:
    Pratar du liknande saker irl med din make som du skriver här?
    Nej vi pratar inte. Vi skrattar mest. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-16 15:58:45 följande:
    Mer platoniskt än kärleksfullt förhållande?
    Det skulle jag inte påstå. Vi bara passar varandra på alla vis. Hurså? 
Svar på tråden The return of the Lolilla