• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 13:58:53 följande:
    Vad skönt!
    Hercule skrev 2010-02-27 13:52:23 följande:
    Då förstår jag vilken lättnad! 
    {#lang_emotions_heart} Har varit helt rädd hela dagen så nu känner jag mig konstigt utmattad även fast det verkar ha gått bra.
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-27 14:01:47 följande:
    Har varit helt rädd hela dagen så nu känner jag mig konstigt utmattad även fast det verkar ha gått bra.
    Fullständigt naturlig reaktion.

Nu ska jag spela på travet. Vill vinna miljonerna!!
    Cogito, ergo sum
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 14:05:11 följande:
    Fullständigt naturlig reaktion. Nu ska jag spela på travet. Vill vinna miljonerna!!
    Åh, gör det så kan jag hjälpa dig sätta sprätt på dem. {#lang_emotions_dreamer}
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-02-27 14:06:16 följande:
    Åh, gör det så kan jag hjälpa dig sätta sprätt på dem.
    Absolut! Hade varit så jävla gött att vinna en stor summa. Snacka om att livet hade blivit fan så mycket enklare.
    Cogito, ergo sum
  • Hercule

Blä! Som ni kanske har märkt på Facebook är jag inte precis bäst i världen på att hantera att andra har det jobbigt. Typ, vad ska jag säga? Jag har ju inget att komma med och tänk om jag säger något som gör det ännu värre ...
    Nu har en jobbig sak hänt en verkligavärldenkompis, hur fan bär man sig åt? 

• psychocandy
    Hercule skrev 2010-02-27 14:11:24 följande:
    Blä! Som ni kanske har märkt på Facebook är jag inte precis bäst i världen på att hantera att andra har det jobbigt. Typ, vad ska jag säga? Jag har ju inget att komma med och tänk om jag säger något som gör det ännu värre ... Nu har en jobbig sak hänt en verkligavärldenkompis, hur fan bär man sig åt? 
    Jag tänker mycket på sånt. En vän till mig förlorade sitt barn i åttonde månaden och jag visste inte vad jag skulle säga... men jag ringde helt enkelt upp och frågade hur det var, och ställde frågor om bebisen, hur hon hade sett ut och så vidare, samtidigt som jag sa att hon bara behövde säga till så byter vi samtalsämne. Men hon reagerade inte alls så som jag var rädd för utan tyckte tvärtom att det var jätteskönt att få berätta om det, hon sa att andra behandlade henne som en pestsmittad och var så rädda för att trampa henne på tårna att hon kände sig helt övergiven istället. Nu menar jag inte att man ska buffla på hur som helst, men jag tror att det är viktigt att visa att man verkligen är beredd att lyssna på vad någon går igenom...
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-02-27 14:11:24 följande:
    Blä! Som ni kanske har märkt på Facebook är jag inte precis bäst i världen på att hantera att andra har det jobbigt. Typ, vad ska jag säga? Jag har ju inget att komma med och tänk om jag säger något som gör det ännu värre ... Nu har en jobbig sak hänt en verkligavärldenkompis, hur fan bär man sig åt? 
    Jag tror psychbitchen har helt rätt. När min mamma dog kände jag mig så hemskt övergiven. Det gjorde att jag klippte med en del av mina vänner och bekanta. Eg tror jag inte att de.......sket i mig. Men det kändes så. Så jag kunde inte gå vidare från det. Det var fantastiskt vad vissa överraskade däremot. Folk jag inte hade förväntat mig gjorde de där nödvändiga samtalen.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound

Jag skäms inte ett dugg för fl. *ignorant*

• Hercule

Jo, det är väl just det man får göra, jag suger på sådant där som sagt ...
    Jag undvek inte ämnet nu utan vi pratade om det tills hon bytte samtalsämne. Fast till någon nytta är jag knappast

• 2timearound
    Hercule skrev 2010-02-27 14:59:31 följande:
    Jo, det är väl just det man får göra, jag suger på sådant där som sagt ... Jag undvek inte ämnet nu utan vi pratade om det tills hon bytte samtalsämne. Fast till någon nytta är jag knappast
    Av egen erfarenhet kan jag säga att du har gjort en välgärning. Det kan hända att du är som jag, lite resultatorienterad. Man vill göra något mer "handgripligt" för personen som är ledsen. Men för de allra flesta är det bättre att man bara lyssnar och finns som en stöttande kraft.
Svar på tråden The return of the Lolilla