• M C

The return of the Lolilla

Babby Ewing hjälmfrisyr, det är grejer det! En något blondare variant med några gråa stänk - det är vad som möter mig i spegeln.
    *suck*
    När jag råkade bli frisyrmodell för några år sen hade jag en svampfrisyr. Seriöst, en äkta svamp. Det var stort och vildvuxet på huvudet. Det gick inte neråt, öht. Lockigt. Men inte så lockigt att det blir rufsigt, neheeeejdå. Bara såpass att det blev en svamp.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-16 09:48:27 följande:
    Ja, lugg gör en definitivt yngre. Eller rättning; man ser yngre ut. Får se hur jag gör. Velar nog i 20 år till om jag känner mig själv rätt.
    En sån tur att det bara är hår, det växer ut. Man är ju inte Simson direkt. (styrkan i håret) Han med Delilah.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-16 16:18:47 följande:
    Vad gör ni?
    Gömmer mig för svärbitchen.

Synd på o-klippningen, såg fram emot en snygg frisyr isf den där blonda peruken.
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-16 19:14:51 följande:
    *hata* Död

Jag menar, en del kunder har ju rätt att vara sura liksom. Ibland tar saker lite längre tid och så och det kan vara svårt att förstå, men en del är bara så jävla tomma i pallet att det ekar när de pratar.
    Hahahha, som att ha stereo! Eller som en gammaldags microfon, du får tänka på binogutroparen på Hagmyren.

*kramar om*
    Nalla lite ur skåpet och svär lite mer, sen borde det kännas bättre.
    {#emotions_dlg.flower}
  • M C

*tittar in*
    Nu ska jag sova lite, har kollat klart på första säsongen av Battlestar galactica idag. Och nyaste TB. *flin* Det är mycket vampyrer den här säsongen.

• M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-16 23:37:45 följande:
    Hallon!
    Så vad tycker du om Btg?
    Hmm, ja, den är ju inte Stargate Atlantis direkt.Drömmer
    Men den har potential. Gillar tex doktorn/vice presidenten som har en porris i öronen hela tiden!
    Den är inte lika kass som SG-U. Så mycket kan man säga iallafall.
  • M C
    Hercule skrev 2010-08-17 22:48:12 följande:
    Nu har jag lämnat er på FB, hoppas ni inte är sura på mig  
    Mäh, det är väl klart jag är! Men jag förstår dig.
  • M C

Hercule?

• M C

Pennfodralstricket kan jag.

Men skit i det, gubben gillar dem - the end.

• M C

Ja, guuuu en sån förändring tvåan. Ta inte i så du spricker.

Svar på tråden The return of the Lolilla