Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-16 09:17:58 följande:
    Nej, det där är en påhittad historia till skillnad på de "gamla" bekantas.
    ha ha ja sant!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-16 09:29:25 följande:
    On top of the mornin skanks!Solen skiner och noll vulkanaska, jag är så besviken. Vi var ju först ut häruppe att stänga alla flygplatser, men inte fan ser jag nå vita flagor i luften heller!
    öhhhhh va??
    aska??
    förvirrad
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-16 09:35:32 följande:
    Har vi inte pratat om det där med att kolla på nyheterna ibland?Vulkanutbrottet på Island har "fel" vind, det kommer rakt på oss. Även på dig kära kissen.Kolla nyheterna!
    här pratar dom bara om vatten och evakuerade isländare... inge aska
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-16 09:42:50 följande:
    Det jag finner tämligen intressant med tråden är att det verkar som om folk (om ändock få) verkligen går på den. Om det hade varit sant så hade anmälningarna haglat in, det krävs inte många e-colibakterier i maten för att man ska bli riktigt dålig, det räcker med att någon slarvat med handtvätten efter toabesök. Har man då laxen mellan skinorna kan vi ju räkna ut hur många baktererier det rör sig om då.... Det var en tråd för ett tag sedan där en snubbe påstod att apelsiner innehöll bajs, efter som man gödslade med bajs.... Snacka om korkad!
    dessutom är det en billig kopia pa fightclub
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-16 09:47:59 följande:
    Flyger planen fortfarande hos er?Inte hit upp iallafall. Men som jag fattade är väldigt många plan inställda på Heathrow, ett gäng härifrån fick chartra en buss för att ta sig hem. Hyrbilar - blåsrent. Tåg och buss - fullbokade. Det var lögn att ta sig hem igår!
    igar pratade dom bara om vatten och hemlösa isländare i dag tycks askan ha slagit till...
    en del flygg är instälda pa frankfurt flughafen... och dom funderar i tidningen om sommarn tänker utebli i ar.
  • lokisse

ingen aning

• lokisse

vad ska vi gjöra at saken?

• lokisse

fast jag skulle gärna ga med en big boom

• lokisse

*viftar med öronen eller försöker i alla fall*