Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-01-27 13:19:07 följande:
    Ganska hårt med fast hand eller kanske annat. Skam och förnedring är lite härligt.
    Förnedring förutsätter att man verkligen är på samma plan, annars blir det pannkaka.

Träffade en tjej en gång som ville bli "förnedrade"/dominerad...men det visade sig sen att hon egenligen inte alls gillade det utan trodde bara att hon gillade det.  :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-01-27 13:25:02 följande:
    Jag vet nog vad jag gillar  
    Det vet du alldeles säkert. Men det finns både bland män och kvinnor såda som tror de vet vad de gillar och som tror att de ska gilla särskilda saker. Men när det kommer till kritan så blir det platt fall. :)
  • Sven Justus
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-27 13:26:07 följande:
    Ingen som är förvånad över att jag delar med mig av min diktatoriska sida...
    PÅ vilket sätt har du en diktatrorsk sida då?
  • Sven Justus

Hur intressant denna diskussion än är, måste jag fortsätta jobba nu. Först lunch sedan monsterlångt möte.

• Sven Justus
    lokisse skrev 2011-01-27 16:45:50 följande:
    du har väll hört den där laten fran bon jovi fast tvärt om
    va??
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-01-27 16:51:33 följande:
    inte alla är föda att leda nagra behöver koppel för att ens kunna följa. hänger du med eller behöver du nosgrimma för att följa mig?
    Då är jag med, har inte koll på Bon Jovi. Väldigt många behöver ett koppel och inte alla är medvetna om det.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-01-27 16:55:07 följande:
    Ja, det är lite hardcore
    Jag har ingen som hels erfarenhet av det. Men visuellt ser det fräckt ut.
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-01-27 16:56:11 följande:
    här spelar dom den pa radion typ hela dagarna käns det som ba.
    Aha, men Bon Jovi är väl ganska stora i Tyskland?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-01-27 17:07:13 följande:
    Du måste nog lära dig
    Ja kanske det. Men jag måste nog känna efter lite om det är ngt för mig. Och framförallt måste jag har ngn att koppla.
Svar på tråden The return of the Lolilla