-
Det märker man bevisligen inte av2timearound skrev 2010-09-16 22:22:35 följande:SÄG NU!
När blir man sån som kärringarna?!
-
LÄGG AV2timearound skrev 2010-09-16 22:24:17 följande:Tror du på allvar att jag står och torkar mig frenetiskt i skrevet offentligt? Då känner du mig inte så bra som jag trodde.
Jag föreställer mig dig som någon utan skrev! Du är för snäll och fin för att hålla på och ha skrev
-
ok NU! Godnatt snuttar
-
Jag ser att ni myser som vanligt.
-
Det är ok. Min inställning till er är ständigt dubbel. Samtidigt.2timearound skrev 2010-09-17 08:48:57 följande:Nej. Jazzan skrattade åt mig när jag gav er komplimanger igår, så min inställning till er är helt annorlunda idag. *bipolar* -
Sänggåendet igår var en jävla komedi. M och V låg och sov gott och jag hade duschat. Så smyger jag in i sovrummet. BAM säger det när jag öppnar dörren och den drämmer i en jävla flyttkartong som inte brukar stå där. Två steg senare snubblar jag. i ordets mest löjliga bemärkelse över det nya golvet som något jävla rötägg staplat bredvid min säng. I fallet sparkar jag foten rakt in i sänggaveln över vilken täcket hänger ner en bit. Jag hör hur V börjar gny och röra på sig och ligger kvar i mörkret HELT STILLA...inte enbart för att inte väcka honom utan för att jag sparkat så hårt att stortånageln spruckit och täcket kilats fast i tån. Det gjorde så ont att jag ville dö. Eller åtminstone föda barn för att lindra smärtan i tån.
-
Ja alltså jag är inte gravid...det var mest ett försök att förklara hur ont det faktiskt gjorde. För att inte tala om när jag fick samla ihop täcket, linka ut till badrummet och nästintill operera loss hela jävla benet...typ. Rambo släng dig i väggen liksom. Att sy ihop lite skrapsår lär ju inte vara något mot att ha ett jävla duntäcke fäst i tånageln.2timearound skrev 2010-09-17 08:57:19 följande:Hahahahaha! Morgonens första förlösande skratt. Föda barn för fan?
-
Jag är full av tjärlek idag! Med en klutt på sån. Som Emils pappa.2timearound skrev 2010-09-17 09:04:34 följande:Guuuud va gulligt att du förklarar ordentligt för oss gamla som kanske inte fattar dina fyndigheter annars!
-
Usch! Vad gör du där??? -
Hur FAN byter man lösenord här? Hittar det ingenstans.