Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

The return of the Lolilla

knisse skrev 2011-08-22 18:43:19 följande:
    du far ta din granne om du vill sa sjuksyrtran det?
    Men först efter att hon supit ner sig, sa sjuksystern...

Förresten, lärt dig stava på bolibompa eller?

• etanol
    knisse skrev 2011-08-22 18:58:37 följande:
    om jag lärt mig stava sa hade det inte sett ut som det gjör... jag är en san där dyslektiker vet du
    Diklestiker...åfan, ber om ursäkt för att jag (än en gång) trampat i klaveret...börjar faktiskt bli lite av en expert på det området, nåt att lägga in i cv´t kanske...
  • etanol
    knisse skrev 2011-08-22 19:20:55 följande:
    du menar alltsa att en statligt anstäld vardpersson har sagt att du far ta grannen med vald om han vill eller ej... *skakad*
    *ringer vårdapparaten* Ja...jag vill också veta vad jag kan och får göra
  • etanol
    knisse skrev 2011-08-22 19:53:01 följande:
    INGET ATT BE OM URSÄKT ÖVER HELLER. jag är  värdsberömd och beryktigad för min stavning pa hela fl. om du inte förstar vad jag skriver kan jag försöka tolka om du fragar. (det är inte alltid jag lyckas eller kan utläsa vad jag skrivigt men jag försöker med ett tappert leende)
    Tack knisse! *pust* Du vet jag å kändisar, skulle inte ens känna igen mel gibson om han halka på mig och slank in k*ken...

Då så, finns det nåt att annat klaver jag kan trampa i tro...*letar*
  • etanol
    knisse skrev 2011-08-22 20:15:05 följande:
    det finns det säkert! jag brukar hitta ett gäng per dag!
    Jag slår följe med dig då...så kan vi hitta på egna sånger som vi sjunger lite falskt för alla vi möter...
    Fick jag en ok på den?
  • etanol
    Midka skrev 2011-08-22 21:30:32 följande:
    Testickelstavning och fritt fram att ta sin granne.... Hmmmm...
    *sneglar ut mot grannen*

...

*kliar mig lite i huvudet*

.....

*funderar*

Får man inkludera grannens pappa?     Han är en riktig goding..... 
    Grannar och godingar, börjar ju på samma bokstav, så DÅ är det ok. *vet reglerna*
  • etanol
    knisse skrev 2011-08-22 21:59:16 följande:
    härliga tider. jag har just varit ute pa poromenad...
    och jag har bestämt mig för att sluta amma. kombinationen är inte slaende mer dunkande och varm
    Aj...*minns*
    Midka skrev 2011-08-22 22:06:09 följande:
    Wohooo! We have a winner!!
    Japp, inte så högt, har kommit på att det bästa är att ligga lågt på fl....Har aldrig haft så lite klagomål som nu...

Klart grannpappa (börjar på G) är lovligt gods (G) som man får ha mycket gos (G) med. Så står det i reglerna!
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-22 22:19:39 följande:
    Ja... typ? Blir lite osäker nu. Tyst
    etanol skrev 2011-08-22 21:36:58 följande:
    Grannar och godingar, börjar ju på samma bokstav, så DÅ är det ok. *vet reglerna*
    Kan du förklara reglerna lite mer ingående? Rädd att göra fel här. Baby
    Så länge det börjar på samma bokstav G så är det ok. Gunnar Gösta Grannen Godingen, hajar du upplägget då? För det har nån sjuksyrra sagt, så då är väl så...Fast hon sa bara goding tror jag men jag har utökat upplägget då det var lite för snävt. Det kan även räcka med att personen i fråga har en kompis vars styvfarsas kusin har en hund som har ett G i sig...

Ibland blir det utjatat med alla G´n, å då kan man låna ett M eller L också. 

Capish?

Nä, nu är det sovadags för hon här...jag tänker spontant på alla som kör med etanol i tanken. Tack för att ni tänker på mig, känns bra.

Godnatt världen! 
  • etanol

Men herreeeee...
    Vad går hon på, popcorn och speed...

• etanol
    Ökänd skrev 2011-08-23 10:43:08 följande:

Jag skulle vilja ha lite popcorn Oskyldig

Bra, då får jag speeden för mig själv...JIIIHAAAA
Svar på tråden The return of the Lolilla