• M C

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-08-28 13:36:43 följande:
    Det vet man väl hur det är med husvagnsfolk? Deprimerande.

Se där, du är för gullig när du delar med dig av dina familjebilder! Snällt!Hjärta
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-08-28 13:16:30 följande:
    Vad gör ni? Idag är jag nästan frisk. Helt galet Det var kanske inte digerdöden jag hade ,trots allt.
    Härligt!
    Döden döden var inte döden utan en helt vanlig förkylning!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-28 15:18:02 följande:

Det glädjer mig oerhört att du hittat till "min" tråd MC. Tråden jag inte kunnat låta bli att följa de senaste dagarna. Om du någonsin trodde att debattekniken var undermålig på FL så kommer du nu att få se den nå nya bottendjup. Kanske blir de till och med tvungna att använda borr för att ta sig under markytan.

Nu får du påminna mig om vilken tråd det är, ungefär 99% av alla trådar jag är med i är det hjärndöda och icke läskunniga människor i - i överflöd.
    Ska titta runt lite.
  • M C

Lollis - det är officiellt.
    Det är bara du och jag som saknar ett liv IRL. Beklagar.

• M C
    Lady Macbeth skrev 2010-08-28 17:16:56 följande:
    jag är bakfull! 
    Grattis!Skål
    *sippar lite på de få droppar som r kvar sen igår*

Fick lite Oväntat Besök, bror m fam stannade på middag och vi hade skittrevligt!
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-28 19:05:09 följande:
    Sverigedemokratstråden. Den slår alla rekord.
    Vilken av dem? Är med i tre stycken - de är väldigt många, de hjärndöda.
    Alibi skrev 2010-08-28 19:17:44 följande:
    Har kollat på hus idag.
    Coolt, blev det nåt kärleksobjekt?
  • M C

Barn till salu:

Två skitungar som springer överallt och tar sönder lego man precis byggt upp till dem.
    Snor hänger frekvent ner i munnen, de slåss med varandra och hoppar i sängen trots sjuka föräldrar.

Bud mottages.

• M C

Alla verkar på topp, solen skiner och vi vinner på lotto varje dag.

Faaaaaaan-tastiskt.
    *hostar så det skräller*

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-29 19:45:04 följande:
    Va fan? Fel svar eller??
    Jag måste protestera lite, jag vill inte heller ha sarre på mina grejer.
  • M C
    Jazza skrev 2010-08-30 09:06:27 följande:
    Vi satt uppe och fixade med program igår. Sedan kunde jag inte sova Jag är nog nervös.... Igår natt drömde jag att jag var hos frissan och hade klippt håret kort. det var toksnyggt, men så kom vi på att nu kan hon ju inte göra ngn uppsättning!! Omfg, vaknade med lätt panik....Sånt är det nu, liksom Så idag har jag huvudvärk. Kan även bero på skumpan. Eller att svampen var giftig?
    Tack, för uppvaktningen, Totajmer Ringer dig sen!
    Haha, ja sånt förekommer i riklig grad. Vigeslförättare som försvinner eller rentav är fulla, gäster som aldrig kommer in i kyrkan, make som säger nej...

Jag försökte få lite underhållning, men det gick sådär: www.familjeliv.se/Forum-5-189/m54221845.html
    Nu ska jag rösta i Lollis.
Svar på tråden The return of the Lolilla