Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-01 17:25:01 följande:
    För visst menade du brutalt snygga och sexiga?  
    Var sak har sin plats och tid. På rätt person och i rätt miljö så kan de där kängorna absolut vara både snygga och sexiga. Men på fel person så...ja, då blir det bara fel. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-02-01 17:37:10 följande:
    Hohohoho....

Jag vill att ni underhåller mig och tar hand om mig den här veckan när jag är ensam.  
    Är du extra lätt att underhålla den här veckan eller är det som vanligt?
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-02-01 20:15:38 följande:
    hur gar det med era fredags bad?
    Det är numer lördagsbad. Ombyte förnöjer. :)
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-02-01 20:15:42 följande:
    Nej det hoppas jag inte. Vad fan är det för fel på folk? Hade M gjort så hade jag slagit badkaret i skallen på honom, bränt upp hans arsle och hivat ut honom genom fönstret. 
    Du känns mer och mer labil. Skärp dig kvinna!
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-02-01 20:19:26 följande:
    Du måste nog lära dig vad som är på allvar och inte. 
    Kunde inte ha sagt det bättre själv. :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-02-01 20:18:50 följande:
    lördags godis i stället för fredagsmys
    Ja..och så finns det mer ork för sex i samband med badet.. :)
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-02-01 20:23:21 följande:
    *drar slutsatsen att freddan är snygg naken* 
    Jag tycker om din slutledningsförmåga. Den verkar föregås av väl grundade analyser. :)
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-02-02 11:40:00 följande:
    Igår när jag satt här med er ringde det på dörren. Det var min nya granne som jag inte känner. Jag har bara presenterat mig och hälsat några gånger när jag gått ut med barnvagnen. Hon var jätteledsen och det hade hänt en hemsk sak och hon hade ingen att vända sig till så hon kom hit. Det tyckte jag att hon gjorde rätt i. Jag kramade och tröstade och hjälpte till med lite olika saker. Det kändes fint att kunna hjälpa någon!

Klockan 03.40 på morgonen bestämde sig min granne vägg i vägg för att sätta igång sitt solarium i sovrummet. Då gick snällheten över. Jag flög ut i hallen och letade efter vapen. Men alla vapen låg i diskmaskinen så jag slängde mig behärskat mot väggen och hamrade med knytnävarna och skrek "terroristfanskap"!!!! Nu undrar jag om jag kommer att bli anmäld. Nåväl. Tyst blev det.  
    Ditt liv är så händelserikt. Det får mitt liv att framstå som helt bedrövligt stillsamt och trist.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-02-02 11:55:45 följande:
    Notera att det verkligen bara händer helt meningslösa saker egentligen. 
    Ok...har noterat.
Svar på tråden The return of the Lolilla