Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

mops tycks ma mycke bätre hon är gnällig men har ingen feber mer och hon haller sig inte om huvet mer utan är bara almänt tjurig

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

hur mar lillans finger? och ditt psyke?

• lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-19 21:56:23 följande:
    Tjurighet är ett gott tecken Jorå nu äntligen sover hon! Nej det är bra med mitt lilla monster hon har varit otroligt busig men ganska glad idag. Fingret gör nog mest ont när det kommer åt något så det är då hon mest beklagar sig.Mitt psyke är det ganska bra med om än ärrat. Tidigare idag när jag diskade så lekte lillan i köket när jag slängde ett öga på henne så satt hon med en plastpåse tajt över huvudet...
    ja dom jobbar hart pa att ta livet av en genom hjärtinfarkt av skräck!
    att sa manga blir vuxna är helt hysteriskt fantastiskt!!!
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-19 22:03:21 följande:
    Mm tänkte just att jag fasar inför hur hon blir som tonåring men samtidigt så ska det väl ett mirakel till för att hon ska överleva dit med tanke på hennes våghalsighet.Hon har blivit så jäkla trotsig. Klättrar upp på soffbordet i maniskt trots ända sättet att få henne att sluta är att lämna rummet...
    mops började klätra upp pa en av vara fönsterbrädor som är bakom soffan (man klätrar fran golvet till soffan och fran soffan till fönsterbrädan) när hon var 5 manader... och sedan hoppar hon ner i soffan! hon klätrar numera pa allt! och hoppar...
    och skrattar!
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-19 22:45:54 följande:
    Det var en väldigt orolig tid den där när de skulle träna kroppskontroll.Men försök lita på att de kan är mitt tips. Var med i början och titta hur bra kontroll de har egentligen, ramlar de pga "knöliga soffan" eller för att de är vingliga?Två killar är liksom en helt egen kategori, man får hårdare hud av dem. Det var hård hud eller ett nervöst sammanbrott, så jag valde att inte titta.Men jag har två bergsgetter, de ramlar aldrig. Det tog tid innan jag insåg att mitt hysteriska uppjagade sätt inte var till någon nytta, de ramlade ju aldrig!Jag kan garva ihjäl mig åt hur hsyteriska folk blir när de ser dem, kusintjejen blir jätteorolig av deras framfart. Men de ramlar inte, inget går sönder. Varför bry sig då?Hej förresten, har ni saknat mig?
    alla mina mamma vänner tror att jag gar pa valium...
    jag är den enda som inte stutsar runt pa nalar när mops sätter fart.
    blev utskäld i helgen pa lekplatsen av en mamma med barn i samma alder för att mops fick klätra upp för stegen till kanan och aka ner till mig som stod och tog i mot helt själv. hennes barn ville oxa man klarade inte av det och da var det jag som var dum för att henes barn blev argt..
    folk!
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-19 23:03:19 följande:
    Tack!
    hur var det ute i kylan?
  • lokisse

nu är det dax för miga att segla i säng!
    trött och sliten efter en gnälspikig dag

• lokisse

god morgon mina stralar!
    i dag kommer varan vin hylla!

• lokisse
    M C skrev 2010-04-20 08:41:20 följande:
    The Mentalist var ute i kylan. Snygg och trevlig, vad mer kan man begära? Det kommer en ljusning, vi har haft det kanon i nåt år nu. På sistone har de börjat ta bort sina egna tallrikar och tvätta sig efter maten  - självmant!
    the mentalist är en kaka helt klart!
    han kommer hem till mig varje söndag efter ncis.
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-20 10:28:28 följande:
    Haft dom på lydnadskurs? Morrn morrn! Trefligt är det nån specialmöbel eller?
    <b>Weinregal MS Single</b> für 30 Flaschen.

sa haär ser den ut.man kan stapla dom pa varandra. vi har beställt 9 stycken för vinkällarn
Svar på tråden The return of the Lolilla