• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-02 23:07:58 följande:
    Hur fan klarar ni er, om ni inte kan byta däck och glödlampor osv? Såna needy housewives, va!
    Kan och har gjort i mitt gamla liv. Dont do it now.
    Har ju en man som gillar sånt, annars skulle jag betala för det.

Det finns ärligt talar inget jag är varken rädd eller för okunnig för att prova på sådär (skulle vara elinstallationer då ) men jag väljer bort sånt.
    Bara för att man kan betyder inte att man måste.Drömmer

Jag tillbringade hela min barndom med att vara en sån där som gör allt, det blir för mycket för att orka göra hela livet.
    Som ex kan jag berätta att min mamma ff idag inte klippt sin egen gräsmatta själv en enda gång.
    Jag var alltså bara 8 år när jag började.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 23:09:18 följande:
    Min man gör det med glädje!  

(jag tar den hela vägen ner i halsen)  
    Inte ens i munnen.
    *kräks*
    Men jag är rolig!Tyst
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Ok, rolig hsitoria, och speciellt när man vet vilket latarsele min morsa är:

En gång efter att jag och gubben träffats blev morsan tvärarg (ovanligt) på oss för att vi retade henne över att hon aldrig klipper själv. Jag berättade som det är, att hon aldrig klippt de där 1200 kvm själv öht och vi 5 (en kompis med) blev så hånande och dryga mot henne att hon stormade ut och skulle minnsann visa oss.

Hon klampar fram till gräsklipparen och...
    Jag måste bara berätta att gräsklippare kan hon inte heller köpa, det är alltid den billigaste lättaste mest idiotiska STIGA du kan hitta, inte en klippo så långt ögat når och hennes "gräs" är till 50 procent tjock välväxt träsk-matta. Ibland är det självgående, men på senare tid har även detta fått stå tillbaka för "billigast". Vad får man för 700?
    ..jo, hon drar i snöret och stigan flyger upp i luften eftersom den väger mindre än totajmerns ärlse, landar på hennes fot och hon skriker i högan sky.
    Men hon är envis.
    Hon slickar sina sår, vi garvar i armhålan då fönstret är öppet, och hon sätter sin fot emot lättfotade stigan. Hon drar så hårt hon kan och snöret kommer halvvägs, sen drar hon av en nagel.
    Igen with the screaming.
    Hon drar några halvhjärtade försök igen, blir arg, sparkar på Stig och går muttrande därifrån.

Vi garvar än idag.

Men du ska inte tro att det blir en klippo, nej det blir en beg åkvariant som går sönder 39485 gånger och dessutom rejsar bror in i huset så bula uppstår.
    Och hon har ff bara klippt två rader, då min älskade make gick ut och startade fanskapet åt henne så hon skulle få känna på hur det är att klippa med en lättfotad stiga.

• M C
    2timearound skrev 2010-09-02 23:25:17 följande:
    Han ska gå ut med jycken så jag stannar några min till.
    Bra, då hinner du läsa och garva lite!

*fnissar ff*
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 23:29:50 följande:
    MC

Vilken räpa.... 
    Underhållning på hög nivå om man har lite distans.
  • M C

Gonatt bäjbs! Sov gott!Hjärta

• M C

Har ni saknat mig? Hade ju skrivstopp igår, man får inte säga att de som saknar Bamsi mest är moddisarna.
    {#emotions_dlg.djavulsk}

• M C
    2timearound skrev 2010-09-04 14:17:09 följande:
    Tack!

Fick precis ett MMS från Jazz när hon har blivit tillfixad. Hon är så fin så jag nästan grinar.  
    Kan du skicka vidare till mig? Jag vill se jag med!
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-04 14:38:02 följande:
    Nej, det törs jag inte. Hon får skicka själv sen. Sorry
    *pblbrlblrlbrlrlblrblrlbrlr*
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-05 09:43:20 följande:
    Hej.

Idag ska jag på trav.
    Trevligt! Hoppas du vinner den här gången!
    Jag ska slösa bort dagen på att... Tja, inte gör nåt?
    Eller kanske städa. Det behövs.

BTW: Igår hade jag en trevlig uppiggande "diskussion" med två nassar på FB. De är vänner med en släkting till mig, men jag gissar att de inte kommer vara vänner så länge till.
    Det var mycket trevligt att kunna mosa SDs korkade argument med lite vanlig statistik (vem begår våldtäkter och mord egentligen) och dessutom få lite ad hominem slängt i ansiktet som avslutning. *feeling victorious*Tyst

Gissa vad den ena hette? (Bröder).
    Sonny. *dööör*
Svar på tråden The return of the Lolilla