• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-07 16:23:23 följande:
    Gubb-as!
    *mässar*
    Ta fram hammarn, ta fram hammarn! Ta fram hammarn, ta fram hammarn!Ta fram hammarn, ta fram hammarn!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-07 16:26:22 följande:
    Nä säg nu som det är, du var med i MC Sweden men blev utkastad
    Ja, jag som verkligen älskar hojjar. Verrrkligen.
    Det står för mammacatta.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-07 16:27:03 följande:
    Du är alltid Mamma Cutta för mig
    lokisse skrev 2010-09-07 16:23:42 följande:
    ha ha ha du är rolig du. du sitter hema med nackspärr och latsas...
    jag blev kallad lo ett tag i mitt liv när det fans tva som hette som jag i bekantskapskretsen
    Känns fint att vara älskad för de associationer man ger folk!
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-07 16:27:47 följande:
    Ja, jag kan rita görabarnsex, det lärde jag mig i unga år
    Tråden OM att görabarnsexa.
    Drömmer
    *pjfft*

Fast jag serverade den på volley, är för trött. Måste. Ha. Kaffe.
  • M C
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 16:39:14 följande:
    äsch då Skäms← *rodnar glad över smickret*
    Man blir som de man umgås med.

Eller hur totajmern?

För er stackars satar som är oinformerade kallar hon oss för dårarna. Kärleksfullt säger hon, men namnet sitter som en smäck.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-07 16:38:12 följande:
    Nu ringde min mormor. Jag lade på när hon hostade. 
    Åhå, teflonminne? Jag längtar till vissa i min familj får sånt.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-07 16:41:44 följande:
    Jazza skrev 2010-09-07 16:39:09 följande:
    Är hon inte så jättetrevlig i telefon?
    Nej.

Jag har ingen aning eftersom hon bara skrällhostar rakt in i mikrofonen hela tiden. Hon kedjeröker och varje gång hon tar ett bloss VRÅLhostar hon "HUÄÄÄHUUÄÄÄ ÄÄÄH  HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄ  ÄIAAAAAAAÄÄÄÄH". Det gör ont i örat och jag har sagt åt henne att inte ringa mig medan hon vrålar.  
    *kräks*

Har otroligt svårt för det där, har fysikt vomiterat (inte bara snack alltså) när folk drar igång sånt där.

Hade faktiskt en arbetskamrat som gjorde så, ett gammalt äckel som dessutom måste bott i skogen utan dusch. När jag blev gravid kom det upp. *blörk* Han hostade, harklade, slemmade och stog i jämt. BLÄÄÄÄÄ!
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-07 16:44:56 följande:
    *klappar på bandet* 
    Ska bli intressant att se! *väntar med spänning på min TVdebut*
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-07 16:46:59 följande:
    Mc

har du uppdaterat trådstarten?  
    Ja, ser du inte det? Gjorde det innan jag grattade dig ju!
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-07 16:47:44 följande:
    Jag fixar inte heller det. Dessutom blir jag förbannad på henne. Jag VET att rökningen är ett beroende. Men man kan faktiskt låta bli att ta ett bloss de 5 minuterna det tar att ringa och få lite sällskap i örat. Och man kan tamejfan flytta luren från örat om man ska få en hostattack. Jag vill bara fråga henne om hon är dum i huvudet!!! Och då älskar jag ändå min mormor. Men hennes jävla rökning går före ALLT. Vi kan inte träffas pga rökningen och så ringer hon och är såååå ledsen för det men inte ens den korta stunden kan hon låta bli. Det äcklar mig. 
    Knäppt.
    Jobbigt! Beklagar.
Svar på tråden The return of the Lolilla