Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-16 18:48:57 följande:
    Nu är jag rätt allvarligt störd. När jag gick från butiken hoppade nån liten 15-årig skitunge fram till mig och bara -Kan du köpa ut cigg? Jag bara -Öhh......nej. Nu undrar jag, tyckte hon att jag: a) såg oärlig ut b) såg lättlurad ut c) såg ut som en äcklig rökare själv
    d) Såg ut som en skabbig langare

Mest troligt...
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-16 18:54:31 följande:
    Jag veet! Vilket litet svin........
    Sparkade du ungen i huvudet?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-16 18:55:39 följande:
    Men såklat . Plus att jag ringde hennes morsa och soc. Såklart.
    Bra jobbat. Skönt att veta att du tar ditt samhällsansvar när du fraterniserar med pöbeln, i alla fall
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-16 18:58:45 följande:
    Jaa....jag tog ju aldrig i henne. Men det var väl underförstått? Vem vet vilken typ av äcklig skabb jag kunde fått då? Rökare är så jävla äckliga! *provocerar*
    Nej, ta inte i dem. Det är allmänt känt att ett beroende ofta går hand i hand med ett annat. Kanske är hon även sexmissbrukare och hade gammalt rånk på handen... Du spritade dig när du kom hem, väl, just in case?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-16 19:02:02 följande:
    Ja, alltså.....först torkade jag mig på en servett som jag sen genast skickade i kuvert till dig. Efter det tvättade jag mig noggrant i vatten, men bara kallt, eftersom varmvattnet var slut. Räcker det eller måste jag åka in akut?
    Ta på ditt fina cementdiadem och doppa huvudet i en spann, tills det slutar bubbla. Då blir du kvitt alla dina problem
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-16 19:02:39 följande:
    Vad mysigt det vara att prata idag Kändes nästan inte nervöst alls!
    Jag fattar inte att du är nervös att prata med mig, vi har ju pratat massa ggr..

Men, det är alltid kul och mysigt
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-16 19:04:28 följande:
    Du är stygg.
    Oh, I know
  • Jazza

...och, som svar på Pannkakans fråga, igår, så kommer mensen idag

• Jazza
    2timearound skrev 2010-04-16 19:29:35 följande:
    Oh no, och ni som skulle knulla och allt. Då blir det bara räkor och vin då?
    Vi gjorde det igår, så jag klarar mig ett par dagar, annars tvåan
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-16 19:28:30 följande:
    Jag vet att du vill tro att jag är helt perfekt. Men jag har faktiskt lite telefonfobi. Inte så jag inte babblar, jag älskar att babbla i fonen, men jag kan dra mig lite för samtal. Speciellt om jag inte känner personen jag ska ringa till. Nu känner du och jag varann ganska väl, men ändå.....
    Jag får ju säga att du var duktig som ringde, med tanke på att du tycker det är lite jobbigt... även om jag ju är så snäll och inget att vara rädd för (och ingen risk för pinsam tystnad med mig)
Svar på tråden The return of the Lolilla