• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-02 08:57:31 följande:
    Jag känner inga otrevliga människor här............... Konstigt, med tanke på att de är stockholmare hela bunten. 
    Å jag känner massor av otrevliga människor här, då måste norrlänningarna vara otrevliga! Fast jag har ju några i 08 med som inte är så jätteroliga direkt. Ytan är polerad, men bakom ryggen...!

Sen om vi tittar på Fl så kryllar det av idioter precis överallt.
    Tänk om slutsatsen är att vi är likadana överallt, samma blandning i hela Sverige! Då har ju Maria fel! I fackin fäjnt, en riksdagsledarmot som är en idiot - vart är världen på väg?{#lang_emotions_dreamer}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-02 09:01:16 följande:
    Ja, jag vågar mig inte in där.
    Nej inte jag heller. Jag går bara in i länkarna och bläddrar inte ens bland inläggen.
    *rädd*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-03-02 09:20:17 följande:
    Det som är så gott. Jag har riktig skallebank idag.
    *kramar om*
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-02 10:39:09 följande:
    Idag var jag så osugen på att åka till jobbet att jag grät. Funderar på att åka hem, jag är så less på allt och alla!  
    Äh fy fan, sånt vill man inte ha! Det är de gångerna man önskar att man får sluta. Tom fattiga livet som arbetslös känns lockande en sån gång.

*kramar om*
  • M C

Nu har jag spelat HalfLife en stund innan jag hämtade grabbarna. Det är ett sånt där spel som är skitirriterande och jag tom blir lite arg ibland. Det är ju underbart! Jag älskar sånt. Om man inte ens blir irriterad ibland är det ett värdelöst spel. Glad är lite malplacerat eftersom det är ett krigsspel, men lite tjohoande kan det bli med. Arg tillfredställelse!{#lang_emotions_djavulsk}

Patetiskt liv, ja jag vet. Men det är mitt och jag är nöjd.

• M C
    psychocandy skrev 2010-03-02 14:01:25 följande:
    Rasist-FL! Fick min tyska saga bortplockad!
    Vafan! Är det någon som leker polis här va? va?
    Ska jag gerom på plytet?
  • M C

*gömmer mig här*
    Fy fan, jag måste ha gått och blivit gammal när jag tittade bort. Har bara hamnat i trådar där ingen kan stava, alla heter flicka86 och sånt, och ingen ingen ingen har något förstånd eller sunt bonnförnuft.

• M C
    lokisse skrev 2010-03-02 14:37:32 följande:
    det är mina olika personligheter i diskution med varandra eller heter detmed sig själva?
    Ha, ha, ha.
    Nej, det är pricksjukan som är allvarligt utbredd, de stavar som det låter och sånt som du veeeeet att jag äääälskarrrrr...{#lang_emotions_yell}
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 14:51:57 följande:
    Jag tror det var 2tajmern, hon är så jävla pk
    Neeejdå, hon är ju gullefjun! Gullegullegullefjun!{#lang_emotions_flower}
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-02 15:07:10 följande:
    kjääääääääääääääääära söööööööööööööööta du *gosar in mig och snutrar*det kan jag meeee!
    GAH!
Svar på tråden The return of the Lolilla