Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-25 20:05:33 följande:
    Drack den nu. Äter runt 11,30 på dagarna & sedan är det Nutrilett som gäller. Under veckorna blir det så. På helgen blir det ev andra tider då jag inte preics äter lunch då.
    Det låter hemskt.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-25 20:05:40 följande:
    Jag gråter.
    Ryck upp dig nu. {#lang_emotions_heart}
  • Pix Ladin

Ska gå och kolla på Antikrundan. Ses sedan.

• Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-25 20:46:29 följande:
    Jag har knullat två polacker. Den ena hade liten kuk men den andra var grymt bra
    Var de hantverkare? Svartarbetare? Jordgubbsplockare?
  • Pix Ladin
    Hercule skrev 2010-03-25 20:51:18 följande:
    Vad är det som får människor att släppa sina funderingar på om en tråd är på skämt bara för att de har kollat att den inte ligger i sandlådan? Hur bär de sig åt i världen utanför fl när någon skämtar, kollar de om de har sand under fötterna?
    Folk fattar mycket sällan att jag skämtar i verkligheten och jag gör det nästan dagligen. Man skulle kunna kalla mig missanpassad.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-25 21:07:37 följande:
    Han med liten kuk var/är student. Den som var bra i sängen var en arbetslös slacker
    Usch för att hålla på och knulla och sådant där.
  • Pix Ladin
    Hercule skrev 2010-03-25 21:08:07 följande:
    Jag hoppas verkligen att folk fattar när jag skämtar, tyvärr vet jag att vissa missar det ... de måste tro att jag är dum i huvudet
    Haha... antagligen.

Jag är ofta ganska ironisk också. Det fungerar sällan bland nytt folk.
  • Pix Ladin

Jag hatar att bli bjuden på bröllop och dog och vägrar gå på begravningar. Måste man göra sådant?

• Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-25 21:15:32 följande:
    Va? Folk blir ju helt nippriga när jag tackar nej till bröllop och dop. Till begravningar skickar jag blommor men jag känner mig jätteskyldig. Men jag är inte kristen och har svårt för tramserier.
  • Pix Ladin
    Bam skrev 2010-03-25 21:21:49 följande:
    Inget att bry sig om. Låt folk bli nippriga. Och i ärlighetens namn, vem vill egentligen gå på begravningar?
    Det är så ledsamt och tillgjort.
Svar på tråden The return of the Lolilla