Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-03-23 21:25:33 följande:
    jag sag minsan hur du klappade helt okända damer pa bakdelen helt utan att veta vem dom var pa blanka eftermidagen jag
    Kanske det, men det är svårt att låta bli när man får en så tydlig invit.  :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-03-23 21:36:49 följande:
    ja det gar minsan för sig men en liten stripp för att muntra upp en uttrakad lolla far ett blankt nej
    Men det var för att bespara dig det hemska att se en taktlös man ta av sig kläder på ett osensuellt sätt.  Har du en stor rund rumpa?
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-03-23 21:42:37 följande:
    jag har en röv värd dö för! stor fast och bra propotion.
    jag ville ha en stripp enda *gnäller* och du kunde ha använt mig som övnings objekt
    Förvisso, jag lovar att jag ska omvärdera mitt beslut inom snar framtid. Bra försäljning av din rumpa förresten! Gillar det där med "stor och fast" :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-03-23 21:49:18 följande:
    jag kan talla om vad du gör fel och lära upp dig till en riktig strippstropp!

jag vet inte varför jag har en sa fast bakdel men det har jag (att den är stor är mer logiskt det skulle vara obehagligt att sitta annars)

Är du en erfaren striplärare menar du?

Det där sista du skrev fattade jag inte.

• Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2011-03-23 22:03:39 följande:
    S: har nästan förstått det
    Ja, det är inget jag försökt dölja precis.. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-03-25 10:27:44 följande:
    Tjena! Ikväll ska ajg gå ut och festa. Nirå?
    Festa är så överskattat. Mycket bättre att sitta hemma och inte göra ett skit. :)

Fast ikväll är det sex inbokat.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-03-25 10:36:38 följande:
    jasså? Ja, vi får väl se om jag är missnöjd i morgon dårå. Kul med lite ligga, kompis. Vad blir det för sort?
    Klart det är kul med fest!

Vad det blir för sort? Vilka sorter har jag att välja på?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-03-25 10:40:39 följande:
    Missionären, bakifrån, rida, hänga i taket?
    Aha, du tänker så. Vet inte om vi redan innan brukar planera in ställningarna. Men jag vet helt klart att ingen av oss kommer att hänga i taket. Men om jag nu ska försöka planera ligget så blir det bakifrån och redig doggystyle, eftersom jag känt mig lite djurisk den här veckan. :) VArt sen satsen ska läggas har jag inte bestäm mig för ännu.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-03-25 10:46:01 följande:
    Får jag föreslå en klassisk creampie?
    Men förutsätter inte det fler deltagare egentligen för att den ska komma till sin rätt?
Svar på tråden The return of the Lolilla