Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-24 10:16:52 följande:
    Shit, vad du höll ut, länge var det kul? Tack för smset, jag hade somnat som en stock och såg det vid 2 inatt, när E vaknade och feberyrade lite Idag är hon bättre, så det lutar åt att vi kan gå på vårfesten, ändå.MC: Dödsförskräckt är jag.... Men, något som är underbart: Jag har ärvt en guldkedja av min farmor, som jag inte direkt hade ngn relation med (bitter tant ) och pappa vill gärna att jag skall använda det som betalning för ringen, då jag inte har använt/kommer att använda det. Dessutom har jag två söta guldarmband, från min mormor, de har ett helt annat affektionsvärde för mig, vilket gjort att jag inte gärna lämnar ifrån mig dem, trots att jag inte kommer att använda dem. Igår när vi var hos guldsmeden och jag designat klart ringen, så frågade hon om jag hade guld med mig. Det hade jag ju.... Så sa hon att då kan de klippa en bit från halsbandet, för att använda i ringen. Kom då på att hon ju kunde väga armbanden, för att se om det guldet räcker. Det gör det! Så, min vigselring kommer att bestå av guldet från armbanden jag ärvt från min älskade mormor
    Det var kul. Höll på att somna tidigare under kvällen men sen gick tröttheten över lite

Hoppas E snart är frisk igen. Ha det så trevligt på vårfesten!

Kul med ringen vännen!
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest

Nu har jag varit ute på en lång cykeltur. Så skönt! Det är underbart väder i Skåneland idag!

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-24 16:03:19 följande:
    Mahalo tråden!
    Hej 2timer!

Hur är läget?
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-24 16:05:34 följande:
    Bra! Jag har fått min födelsedagspresent idag, det blev en bra en!
    Vadvadvadvad? Ett oförglömligt knull?
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-24 16:08:23 följande:
    Öhhhhh........nej. Men det kanske hade vart nåt? Jag fick en liten, vit bärbar dator. Så nu kan jag sitta uppkopplad när jag kollar på tv därnere så jag inte missar nåt. Kan jag titta till tråden i reklampauserna. *nöjd*
    Dagen är ju inte än. Hinta till Tomme att det finns tips i tråden

Men du, vilken bra födelsedagspresent! Jag trodde att datorn du satt vid innan var bärbar...en bärbar MAC hade jag fått för mig. Blev det en PC nu?
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-24 16:12:47 följande:
    Det är en mac, men stationär. Nu blev det pc, en söt liten samsung. Jag har trådlöst hemma, men sen har vi ett mobilt bredband jag kan använda också. jag är sjukt tillfredsställd faktiskt.
    Jag är sjukt nöjd med min dator med. Har väl haft den en månad eller något sådant. För min del blev det en HP, 15-16 tum (osäker på hur stor den är).

Jag har cyklat en runda idag, tog kort på vitsippor!
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-04-24 16:17:22 följande:
    Vad fint, man blir alldeles glad av våren. Nu ska jag fixa till mig lite, det går naturligtvis snabbt eftersom jag är en "naturlig" skönhet, men ändå.....ha en trevlig kväll!
    Känner mig lite löjligt glad faktiskt

Ha en trevlig kväll! Pöss & kram
  • SimplyTheBest

Ska kolla lite på TV på datorn. Synes sen!

• SimplyTheBest

Afton på eder.

• SimplyTheBest
    Bam skrev 2010-04-24 21:48:30 följande:
    Alltid utviket! You´re my girl!
    Hmpf....
Svar på tråden The return of the Lolilla