The return of the Lolilla
Jazza skrev 2010-04-24 10:16:52 följande:
Shit, vad du höll ut, länge var det kul? Tack för smset, jag hade somnat som en stock och såg det vid 2 inatt, när E vaknade och feberyrade lite Idag är hon bättre, så det lutar åt att vi kan gå på vårfesten, ändå.MC: Dödsförskräckt är jag.... Men, något som är underbart: Jag har ärvt en guldkedja av min farmor, som jag inte direkt hade ngn relation med (bitter tant ) och pappa vill gärna att jag skall använda det som betalning för ringen, då jag inte har använt/kommer att använda det. Dessutom har jag två söta guldarmband, från min mormor, de har ett helt annat affektionsvärde för mig, vilket gjort att jag inte gärna lämnar ifrån mig dem, trots att jag inte kommer att använda dem. Igår när vi var hos guldsmeden och jag designat klart ringen, så frågade hon om jag hade guld med mig. Det hade jag ju.... Så sa hon att då kan de klippa en bit från halsbandet, för att använda i ringen. Kom då på att hon ju kunde väga armbanden, för att se om det guldet räcker. Det gör det! Så, min vigselring kommer att bestå av guldet från armbanden jag ärvt från min älskade mormorHoppas E snart är frisk igen. Ha det så trevligt på vårfesten!
Kul med ringen vännen!