Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-13 20:26:00 följande:
    Det längsta jag varit utan att knulla sedan jag förlorade oskulden är 9 månader. Det var både frivilligt och ofrivilligt. Jag ville ju knulla, men jag var ledsen och stressad och hade inte ork att "ta tag i saken". Hade jag gått ut hade jag ju fått knulla direkt.
    Jag ville inte knulla alls när jag var gravid. Tyckte faktiskt att det var hemskt. Riktigt vidrigt. Dessutom blev jag typ.......rädd.......när det gick för mig. Nä, hua, aldrig mer.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-04-13 20:26:22 följande:
    DÄR har du helt rätt! Vem fan vill vara en sån? Jag vill vara bääääd!
    Vill du vara en bädd? Kallas det inte madrass?
  • 2timearound
    WTslyna skrev 2010-04-13 20:28:52 följande:
    Visst var Gerry snygg i den?
    Nej, han var vidrig. En vidrig typ. {#lang_emotions_yell}
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-04-13 20:29:35 följande:
    Tror du att det stämmer det där med att gravida under en viss del av graviditeten är jättekåta, och att du bara var ett undantag? Eller är det bara myt?
    Det konstiga var att jag, speciellt i början, ofta fick drömorgasmer. Jag vaknade helt svettig och LIVRÄDD. Det var faktiskt inte alls kul. Jag brukar gilla sånna i vanliga fall. I övrigt var jag inte ett dugg kåt under mina graviditeter.
    Jag tror att det är olika från person till person. Jag har ingen aning om det även kan drabba sånna som alltid har hög sexdrift eller om det bara drabbar sånna som har medel/låg drift. Vet ej.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-04-13 20:33:31 följande:
    Men, stackars, fan, vad läbbigt!
    Ja, fast det var nästan ännu värre när man vaknade skrikandes av kramp i vaderna. Sjukt irriterande.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-04-13 20:34:29 följande:
    Nu ska jag duscha. Ses kanske senare. Tycker om er era fån
    Nej, då ska jag kolla på DH och sen min favvo, Cugar Town. Ses!
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-04-13 20:35:11 följande:
    Det måste vara tråkigt för en själv också att märka att man äcklas av tanken på sex.. Jag hoppas att jag, om jag blir gravid, kommer att vara snyggt gravid med bara kula på magen, så att jag fortfarande kan känna mig såpass attraktiv att det känns bekvämt att ha sex. Och att jag ska vilja det själv också
    Nej, det var inte ett dugg tråkigt. Jag saknade det inte en sekund. Det bara var så. Jag var naturligtvis nöjd och glad när jag kunde börja ha sex igen, men då kunde jag inte ha brytt mig mindre.
    Första grav gick jag upp 8 kg. Från 60 kg till 68 kg. Jag tränade två/ggr v med PT fram till 3 dgr innan förlossningen. Jag var snygg, frisk och förväntansfull. Men det gjorde mig inte ett dugg mer sugen på sex.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-04-13 20:39:39 följande:
    käns igen jag affar mängder med orgasmer i sömnen men jag är lika kat som en snöboll. alltsa man skulle kunna jaga igenom ett helt kompanie sexy marinsoldater genom mit sovrum utan att jag skulle ens fundera över att bli fuktig... jag hade ju just aterfatt sexlusten när jag blev pa smällen vid första sexet sedan mopsen blev till det var alltsa precis tva ar helt utan sex och sedan ett knull och jag var pa smällen igen.
    Men fy faan........det är till att vara värst alltså!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-04-13 20:52:32 följande:
    Usch, vad mätt jag blev.
    Vafan loggar du ut innan jag hann svara på din chat för? {#lang_emotions_yell} Bara skriver ett medd jättesnabbt och sen POFF!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-04-13 20:55:53 följande:
    60% av en rulle
    Rulltårta? Stackars lilla fetto.....kan inte sluta tröstäta va?
Svar på tråden The return of the Lolilla