Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-03-30 14:47:43 följande:
    Nu vill jag kräkas
    Testat kräksex?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-03-30 14:54:49 följande:
    Nej. Men jag skriver upp det på min "att göra" lista för 2011. Jag kan kräkas i stämmor. Det har jag övat på. 
    Kan man kalla dig för stumpan?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-03-30 14:56:33 följande:
    Du kan. 
    Även i kombination med en uppskattande klapp på rumpan?
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-03-30 15:05:32 följande:
    aldrig kalla en servetris stumpan och klappa i rumpan.
    man kan fa sa obehagliga förbräningar da.

man kallar dom smulan och haller händerna där hon kan se dom
    Fast nu tänkte jag inte på en situation med henne som servitris utan snararen en lördagkväll på en fest och man lite glatt och uppskattande säger stumpan ackompanjerat av en klapp i rumpan. 
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-03-30 15:10:39 följande:
    Hahaha! Kan du inte prova den på Jazzan?
    För att hon skulle känna sig som hemma så eller? :)
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2011-03-30 17:08:05 följande:
    Ordvalet "Stumpan" tycker jag oftast är åt det förnedrande hållet MEN vid rätt tidpunkt från rätt person funkar det.
    Mariohn skrev 2011-03-30 17:12:10 följande:
    Jag tycker att ordet "stumpan" kan vara både skämtsamt och nedlåtande. Helt beroende på situation Jag skulle inte bli arg om freddan larmade till mig på arslet och kallade mig stumpan. Jag skulle se det som ett lustighetstilltag. Om jag däremot gick till doktorn och gråtandes berättade att jag hade tappat ena armen i en brunn skulle jag bli jävligt arg om han svarade "gaska upp dig stumpan du har ju en kvar
    Kanske ska tillägga att jag aldrig ngnsin kallat ngn för stumpan. Men en klapp på rumpan har det blivit många gånger av. :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-03-30 17:22:26 följande:
    smulan är coolare!
    Nej, smulan funkar inte för mig. En manlig klapp på rumpan räcker alldeles utmärkt. :)
  • Sven Justus

Finns det ngt samband mellan storleken på en graviditetsmagen och kvinnlighet? Jag har nu sett en hel hög bilder på menlösa unga brudar som fotograferat sig själva när de är höggravida och varenda jävel av dem står och putar ut med magen så jävla mycket så ryggen hamnar i 90 graders vinekl i förhållande till rumpan. 

Svar på tråden The return of the Lolilla